اقامتگاه بوم گردی چوبین تنکابن

استان مازندران، شهرستان تنکابن، روستای کلیشم، کوچه قائم ۱۰
شروع قیمت از
۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
باربیکیو
حمام عمومی
راهنمای تور
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
فضای سبز
جعبه‌ی کمک های اولیه
آلاچیق
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
شومینه هیزمی
بخاری گازی
هیتر برقی
پنکه
سرویس روزانه اتاق
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۳۵۹۹۹۲۰۹۵

درباره اقامتگاه

خانه دو طبقه چوبین با ظرفیت 15 گردشگر، یک جواهر در این منطقه به حساب می‌آید. در طبقه بالا، دو اتاق پنج نفره به همراه تراس‌های جذاب خودشان را داراست، در حالی که در طبقه پایین یک اتاق پنج نفره وجود دارد. اتاق‌ها مملو از چشم‌نوازی‌های جنگل و کوهستانی هستند، اما فاقد سرویس بهداشتی خصوصی هستند.

مهمانان برای استفاده از توالت ایرانی و فرنگی و حمام مشترک مجموعه به طور مشترک مراجعه می‌کنند. این خانه چوبی با معماری خاص و سنتی، همچون نمایی از یک خانه روستایی، به مهمانان فرصت می‌دهد تا با زندگی در میان طبیعت، هوای مطلوب و ارامش از زندگی در جنگل با صداهای آب و آوای پرندگان لذت ببرند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی چوبین با ارائه امکانات و خدمات گسترده‌ای به مهمانان عزیز خدمت می‌کند. این امکانات شامل پارکینگ غیرمسقف با ظرفیت سه ماشین، پرسنلی که به زبان انگلیسی مسلط هستند تا مهمانان غیرایرانی را راهنمایی کنند، راهنمای محلی برای تورهای گردشگری، وسایل گرمایشی مثل پتو و تشک، و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی از جمله شومینه هیزمی، بخاری برقی، بخاری گازی، و پنکه رومیزی می‌باشد. همچنین، برنامه‌های هیجان‌انگیزی مانند آفرود خصوصی و بازدید از دریاچه دریاسر و کوه‌های اطراف روستای کلیشم نیز به عنوان جزءی از برنامه‌های ارائه شده توسط این اقامتگاه برای مسافران عزیز در نظر گرفته شده است.

جاذبه های گردشگری

به علاوه از طبیعت سرسبز و زیبای روستای کلیشم، امکان بازدید از اماکن تاریخی، طبیعی و تفریحی بی‌نظیری نیز در این منطقه وجود دارد. از این اماکن می‌توان به بقعه امامزاده قاسم، منطقه محافظت شده بلس کوه، آبشار سنگ بن چشمه، دشت دریاسر، جنگل‌های دوهزار و سه‌هزار، پل قلعه گردن، آبگرم معدنی فلکده، مرداب نشتارود و بسیاری مکان دیگر اشاره کرد. این اماکن تنوع و زیبایی‌های طبیعی و تاریخی را به مهمانان ارائه می‌دهند که می‌توانند از تجربه‌های یکتا و خاص لذت ببرند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۲
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}