اقامتگاه بوم گردی چیکا رشت

استان گیلان، شهرستان رشت، پایین محله روستای سقالکسار
شروع قیمت از
۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
فوتبال دستی
میز پینگ پنگ
باربیکیو
کپسول آتشنشانی
راهنمای تور
پارکینگ روباز
فضای سبز
آلاچیق
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
رخت آویز
پنکه
اقلام بهداشتی
رادیاتور
کمد/دراور
آشپزخانه
کولر گازی
چای‌ساز
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
سشوار
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی چیکا با مساحت باغ 2000 متری، تجهیزات قهوه خانه اختصاصی، و امکانات رفاهی ویژه، برای میهمانان و گردشگرانی که به مناطق سقالکسار علاقه دارند، در دسترس است. این اقامتگاه شامل یک سوئیت به متراژ 6 متر مربع با ظرفیت حداکثر 10 نفر می‌باشد.

این سوئیت دارای تمامی امکانات مورد نیاز شامل سرویس کف خواب، یک تخت سینگل، توالت و حمام داخل خانه، آشپزخانه مجهز به گاز، یخچال، سینک و وسایل آشپزی، تلویزیون، سشوار و سیستم سرمایشی و گرمایشی است. همچنین، مهمانان هنگام ورود به اقامتگاه از یک پکیج از ملزومات مانند صابون، شامپو، دستکش، کیسه زباله، سفره و موارد مشابه بهره‌مند خواهند شد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی چیکا با مساحت باغی به وسعت 2000 متر مربع شامل یک استخر شنای کوچک، درختان میوه، حیوانات اهلی نظیر خرگوش و اردک، یک گلخانه پر از کاکتوس، و امکاناتی مانند فوتبال دستی حرفه‌ای، زمین فوتبال، و میز تنیس است. این مکان در نزدیکی کوه‌های طبیعی واقع شده و از ایوان‌ها و محیطی آرامش بخش می‌توان به تماشای طبیعت و جنگل سرسبز پرداخت.

همچنین، قهوه‌خانه ای کوچک در داخل محوطه اقامتگاه وجود دارد که انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را به صورت رایگان به مهمانان ارائه می‌دهد. در صورت تمایل، مسافران می‌توانند از رستوران نزدیک به اقامتگاه، غذاهای محلی نظیر میرزا قاسمی، باقالاقاتوق، کته کباب و سایر غذاهای لذیذ را سفارش داده و به تجربه تازه‌ای از آشپزی محلی بپردازند.

جاذبه های گردشگری

دریاچه سقالکسار به دلیل بکری و حفظ نظافت توسط گردشگران، به عنوان پاک‌ترین دریاچه در ایران شهرت دارد. در اینجا شما می‌توانید چادر بزنید و از فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی، قایق‌سواری، و عکاسی در کنار دریاچه لذت ببرید. همچنین، مزار آقا سید شریف، بافت تاریخی روستا، چشمه‌های زیبای اطراف روستا و مزارهای سرسبز برنج از دیگر جاذبه‌هایی هستند که در سقالکسار قابل دیدن هستند و تجربه‌ی زیبایی از این منطقه فراهم می‌کنند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۴
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}