اقامتگاه بوم گردی کلبه سوتراش عباس آباد

استان مازندران، شهرستان عباس آباد، روستای سی بن
شروع قیمت از
۱,۵۵۶,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
دوربین مداربسته
باربیکیو
حمام عمومی
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
فضای سبز
آلاچیق
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
پارکینگ
امکانات اتاق
صبحانه
رخت آویز
سیستم گرمایش و سرمایش
سیستم تهویه هوا
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۵۶۸۲۹۸۶

درباره اقامتگاه

اقامتگاه سنتی کلبه سوتراش با ظرفیت اسکان و پذیرش 15 گردشگر در 3 باب اتاق سنتی با مساحت 20 متر مجهز به سرویس کف خواب قرار دارد. علاوه بر اتاق‌ها، این اقامتگاه دارای یک سالن وسیع است که به صورت مشترک استفاده می‌شود و در آن یخچال و سرویس بهداشتی ایرانی و خارجی موجود است. این امکانات برای راحتی و رفاه مسافران در اختیار قرار می‌گیرد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه سنتی کلبه سوتراش به منظور رفاه و رضایت بیشتر گردشگران و مهمانان، امکانات و خدمات رفاهی ضروری را فراهم کرده است. این شامل پارکینگ غیرمسقف، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام مشترک، وسایل گرمایشی مانند پتو است. همچنین، راهنمای تورهای گردشگری و سیستم های سرمایشی و گرمایشی پکیج نیز برای راحتی و آسایش مهمانان در نظر گرفته شده است.

می توانید با هماهنگی قبلی با پرسنل اقامتگاه، انواع غذاهای لذیذ و محلی این منطقه را سفارش داده و سرو نمایید. برخی از این غذاها شامل ترشی تره، میرزا قاسمی، بادمجون کباب، مرغ ترش، ماهی شکم پر و ... می‌باشند. تمامی این امکانات و خدمات برای رفاه و رضایت شما گردشگران عزیز در دسترس قرار دارد.

جاذبه های گردشگری

منطقه دشت دریاسر در جنوب شهر تنکابن واقع شده است و به عنوان یکی از بهشت‌های زمینی ایران شناخته می‌شود. چیزی که دشت دریاسر را بسیار جالب و دیدنی می‌کند، وجود چشمه‌ها و رودخانه‌ای است که از بین سبزه‌ها جاری می‌شود.

مجموعه آبشارهای کوهسر نیز در حومه روستاهای سفیدآب و کوهسر قرار دارد. برای رسیدن به این آبشارها، باید از جاده خاکی عبور کرده و مناظر بسیار زیبایی را تجربه کرد. این آبشارها به ویژه در فصول پرآب بسیار زیبا و دیدنی هستند.

همچنین، مرداب نشتارود که در فاصله 5 کیلومتری تنکابن قرار دارد، محل تخم‌گذاری ماهیان مختلف از جمله کپور، سفید، کفال و اردک ماهی است. در فصول سرد سال، می‌توانید شاهد مرغابی و پرندگان مهاجر باشید و از زیبایی این منطقه لذت ببرید.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۲
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}