اقامتگاه بوم گردی کلبه شیبک کلاله

استان گلستان، شهر کلاله، روستای بهشتی
شروع قیمت از
۸۳۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
کپسول آتشنشانی
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
فضای سبز
جعبه‌ی کمک های اولیه
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بخاری هیزمی
بخاری گازی
رخت آویز
کولر گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
سرویس روزانه اتاق
سیستم تهویه هوا
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

یکی از اقامتگاه‌های مناسب برای بوم‌گردی و سکونت گردشگران، می‌توان به اقامتگاه بوم‌گردی کلبه شیبک اشاره کرد که در شهر زیبای کلاله واقع شده است. این واحد اقامتی دارای دو نوع واحد است که واحد گلی و چوبی نام دارد. این اقامتگاه زیبا در سال 1399 افتتاح شده است و در فضایی مناسب و دنج و بسیار زیبا، پذیرای گردشگران زیادی از سراسر ایران است.

اقامتگاه بوم‌گردی کلبه شیبک دارای دو نوع واحد اقامتی است. واحد اول یک ساختمان چوبی 2 طبقه است که دارای دو اتاق 4 نفره در طبقه بالا و دو اتاق 6 نفره در طبقه پایین است. همچنین 3 اتاق کاهگلی به مساحت 18 متر دارد که ظرفیت اسکان 5 نفر را در خود خواهد داشت. همچنین یک اتاق 15 متری 4 نفره و یک اتاق 9 متری دونفره است. به‌صورت کلی می‌توان حدود 35 مهمان را در این اقامتگاه ساکن نمود. 

امکانات و خدمات اقامتگاه

 اتاق‌های چوبی طبقه پایین این اقامتگاه دارای سرویس بهداشتی اختصاصی و حمام است. اما سایر اتاق‌ها، بدون سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی خواهد بود که بایستی از فضای محوطه برای سرویس و حمام استفاده کرد. 

از جمله امکانات مهم و اصلی موجود در اقامتگاه بوم‌گردی کلبه شیبک می‌توان به پارکینگ غیرمسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای محلی برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی و سیستم گرمایشی و سرمایشی (بخاری گازی، بخاری‌هیزمی و اسپلیت) اشاره کرد.

همچنین با هماهنگی مسئولین اقامتگاه، می‌توان در آشپزخانه این اقامتگاه اقدام به پخت غذا به‌صورت اختصاصی نمود. همچنین امکان سرو غذاهای محلی مانند نظیر چکدرمه با گوشت، حلیم‌بادمجان و قطاب گوشتی وجود دارد. 

جاذبه های گردشگری

جاذبه‌های گردشگری زیادی در اطراف این اقامتگاه وجود دارد که می‌توان اقدام به گردش و تفریح نمود. از جمله جاذبه‌های گردشگری آن می‌توان به چشمه و جنگل آق سو، روستای صوفیان و آّبشار لوه اشاره کرد. همچنین در این روستا انواع جشن‌های محلی و سنتی برگزار می‌شود که می‌تواند در نوع خود جذاب و جالب باشد.

 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۵
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر ۲ روزه گرگان
هتل های مرتبط
اقامتگاه بوم گردی عمارت شبهای جعفرآباد گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی مزرعه آفتابگردان گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی عمارت توسکا گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بومخانه ددنگه گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی میرزا عابدین گرگان گلستان گرگان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}