اقامتگاه بوم گردی کلبه چوبی فوشه فومن

استان گیلان، شهرستان فومن، روستای فوشه
شروع قیمت از
۸۹۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
کپسول آتشنشانی
حمام عمومی
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
یخچال مشترک
فضای سبز
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
شومینه هیزمی
بخاری گازی
رخت آویز
پنکه
اقلام بهداشتی
کولر گازی
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۶۷۰۷۸۲۴

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی کلبه چوبی فوشه واقع در میان جنگل واقع شده و تا نزدیکی اقامتگاه می‌توان با ماشین‌های آفرود و پاترول دسترسی داشت. در صورت نیاز، اقامتگاه امکان ارائه یک ماشین برای رفت و آمد مهمانان را نیز دارد. مسافران می‌توانند از حمل و جا به جایی وسایل خود با استفاده از حیواناتی که توسط صاحبان اقامتگاه آماده شده، استفاده کنند.

این کلبه چوبی زیبا در بلندای تپه‌ای واقع شده که چشم اندازهای فوق‌العاده اطراف را داراست. از ایوان‌های این کلبه می‌توان به چشم‌اندازهای سرسبز جنگل و مناظر دیدنی روستا اشاره کرد که تجربه‌ای آرامش‌بخش و دور از شلوغی شهری را برای گردشگران ایجاد می‌کند. این اقامتگاه دارای مساحتی به وسعت 2 هزار متر مربع و زیربنایی 200 متر مربع است که در دو طبقه طراحی و ساخته شده است.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی کلبه چوبی فوشه دارای امکانات متنوعی است که به مسافران ارائه می‌دهد. این امکانات شامل آشپزخانه کامل جهت پخت و پز، آبگرم‌کن، سیستم‌های گرمایشی مختلف از جمله بخاری هیزمی، برقی و کرسی، حمام و سرویس بهداشتی مستقل می‌باشد.

به علاوه، مسافران در طول اقامت خود می‌توانند در فعالیت‌های روستایی مشارکت کنند، از جمله پخت نان تنوری، دامپروری، کشاورزی و سایر کارهای مرتبط با روستا. این تجربه‌ها به مسافران امکان می‌دهد تا با زندگی روستایی و فرهنگ محلی بیشتر آشنا شوند و لحظاتی متفاوت و به یادماندنی را تجربه کنند.

در این اقامتگاه بوم گردی، مهمانان می‌توانند با هماهنگی قبلی با صاحبان اقامتگاه، غذاهای محلی و گیلانی مانند سیر قلیه، فسنجان رشتی و انار آویج یا سنگه خورش را سفارش دهند و از طعم‌های خوشمزه و متنوع این منطقه لذت ببرند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}