اقامتگاه بوم گردی کلوش سر کوچصفهان

استان گیلان، کیلومتر ۲۳ جاده رشت به لاهیجان، روستای چولاب، پشت حمام قدیم
امکانات و ویژگی ها
صندوق امانات
باربیکیو
حمام عمومی
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
فضای سبز
آلاچیق
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
تاکسی سرویس
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
بخاری گازی
رخت آویز
پنکه
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۲۶۷۶۸۷۸۱

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی کلوش سر دارای 4 باب اتاق است. دو اتاق در ساختمان اقامتگاه به ظرفیت 4 نفر و یک اتاق کف‌خواب با ظرفیت 8 نفر دارند. دو اتاق دیگر با ظرفیت دو نفر به صورت کف‌خواب در محوطه اقامتگاه قرار دارند، که در مجموع این اقامتگاه بوم‌گردی امکان اسکان و پذیرایی از 16 گردشگر را فراهم می‌کند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

 اتاق‌های این اقامتگاه بوم گردی فاقد سرویس بهداشتی حمام اختصاصی هستند، و مسافران محترم باید از سرویس بهداشتی مشترک، شامل توالت ایرانی و فرنگی، و همچنین حمام مشترک استفاده کنند.

این اقامتگاه بوم گردی برای راحتی مسافران عزیز پرسنلی دارد که به زبان انگلیسی مسلط هستند و همچنین امکاناتی مانند پارکینگ اختصاصی غیر مسقف، سیستم گرمایشی با بخاری برقی و سیستم سرمایشی با پنکه فراهم کرده است. این امکانات بهترین تجربه را برای مسافران در دسترس قرار می‌دهند.

این اقامتگاه بوم گردی امکان سفارش انواع غذاهای محلی و سنتی را به مسافران ارائه می‌دهد، از جمله باقلاقاتق، سبزی قرمه، کشک بادمجان، میرزا قاسمی، جوجه کباب، قرمه سبزی، فسنجان و کوبیده. همچنین، مسافران می‌توانند با هماهنگی قبلی با مسئولین اقامتگاه از آشپزخانه نیز استفاده کنند.

جاذبه های گردشگری

مزرعه گشت و گذار، باغ میوه، استخر ماهی، تالاب سوستان لاهیجان، دریاچه سقالکسار، کوه و آبشار شیطان کوه، گشت و گذار در مزرعه، پل خشتی لاهیجان، پل خشتی لوشان رشت، مرداب عینک، آرامگاه کاشف السلطنه، حمام گلشن لاهیجان، مسجد اکبریه لاهیجان، تله کابین لاهیجان، بقعه تاریخی شیخ زاهد گیلانی، چشمه آب شورلاکان رشت، خانه میرزا کوچک خان جنگلی رشت از جاذبه های گردشگری منطقه می‌باشد. این تنوع جاذبه‌ها برای گردشگرانی که به طبیعت علاقه دارند و همچنین دوستداران تاریخ و فرهنگ محلی بسیار جذاب است.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۴
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}