اقامتگاه بوم گردی کلچال تنکابن

استان مازندران، شهر تنکابن، ابتدای جاده دو هزار، نرسیده به سه راه لتاک، خیابان شهید ارسلان گلیج، روستای گاوپشته
شروع قیمت از
۱,۱۱۲,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
کپسول آتشنشانی
حمام عمومی
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
یخچال مشترک
فضای سبز
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بخاری گازی
پنکه
سرویس بهداشتی ایرانی
سیستم تهویه هوا
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۲۹۱۳۱۹۲

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی کلچال در سال 1395 در میانه‌ی کوه‌ها و جنگل‌های سرسبز منطقه شمالی کشور و در روستای گاوپشته واقع شده است. این اقامتگاه با 7 اتاق متنوع، تجربه‌ای یکتا از اقامت در محیطی خاص و طبیعت‌نگر را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد.

بعضی از اتاق‌های اقامتگاه کلچال با قدمتی بیش از 60 سال و با ساختار کاهگلی و ایوانی طراحی شده‌اند، که رونق خاصی به این اقامتگاه می‌بخشند. همچنین بخشی از اتاق‌ها از جنس چوب با سقف‌های شیب‌دار می‌باشند که در سال 1396 با معماری سنتی ساخته شده‌اند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

با توجه به حفظ سبک سنتی در برخی از اتاق‌ها امکانات حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی وجود ندارد و باید از حمام و سرویس بهداشتی ایرانی که در محوطه به صورت عمومی تعبیه شده است، استفاده کنید. همچنین اتاق‌ها بدون یخچال ارائه می‌شوند. لازم به ذکر است که برخی از اتاق‌ها در بخش ورودی آنها دارای پله‌هایی هستند، لذا توجه افراد مسن و خانواده‌هایی که کودکان کوچکی را به همراه دارند، الزامی است.

اقامتگاه بوم‌گردی کلچال با داشتن باغ سبزیجات و باغ چای، درختکاری و مناطق جنگلی، امکانات و تجربیات زیادی را به مهمانان ارائه می‌دهد. در این اقامتگاه، می‌توانید از تنور و کلچال برای تهیه غذاهای محلی استفاده کنید و لذت ببرید. همچنین می‌توانید از چای آتشی و دمنوش‌های آتشی محلی بهره‌برداری کنید و نان محلی تازه از تنورستان اقامتگاه تهیه کنید.

 امکاناتی مانند اینترنت، پارکینگ اختصاصی، سرویس بهداشتی ایرانی و حمام مشترک در این اقامتگاه فراهم شده است. پرسنل اقامتگاه نیز به زبان انگلیسی مسلط است تا ارتباط بهتری با گردشگران خارجی برقرار کند.

در اقامتگاه بوم‌گردی کلچال، با هماهنگی قبلی، می‌توانید انواع غذاهای سنتی و محلی منطقه را مانند مرغ ترش، ترش تره، غرابی، بادمجان کباب، میرزا قاسمی، استانبولی، سبزی پلو، قرمه، پلاسرتره، پراوویج، باقالا قاتق و کشک بادمجان سفارش دهید و لذت ببرید.

جاذبه های گردشگری

در نزدیکی اقامتگاه بوم‌گردی کلچال تنکابن، جاذبه‌های طبیعی و گردشگری فراوانی قرار دارند که باعث جذب گردشگران بسیاری می‌شوند. جنگل‌های دو هزار و سه هزار و آبگرم‌های سه هزار و فلکده از جمله جاذبه‌های طبیعی زیبا هستند که زیستگاه حیوانات و گیاهان متنوعی می‌باشند. همچنین، چشمه‌ها و آب معدنی سه هزار از جاذبه‌های آبی و معدنی در این منطقه هستند که برای تفریح و آرامش بسیار مناسب هستند. سواحل دریای خزر نیز امکانات تفریحی و آبی ورزشی را برای گردشگران فراهم می‌کنند.

همچنین، دهکده سفال که در نزدیکی اقامتگاه واقع شده است، یک جاذبه فرهنگی و صنعتی است که مسائل هنری و صنعتی مربوط به تولید و صنعت سفال را به نمایش می‌گذارد. این جاذبه‌های گردشگری همه به همراه اقامتگاه بوم‌گردی کلچال تنکابن تجربه‌ای بی‌نظیر و خاص از طبیعت و فرهنگ منطقه را برای گردشگران فراهم می‌کنند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}