اقامتگاه بوم گردی کندوج تنکابن

استان مازندران، شهرستان تنکابن، روستای چلاسر
شروع قیمت از
۵۵۶,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
کپسول آتشنشانی
حمام عمومی
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
یخچال مشترک
فضای سبز
آلاچیق
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بخاری گازی
میز
پنکه
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۲۹۲۸۲۴۹

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بومگردی کندوج در زمینی به مساحت 2 هکتار و با زیربنای 180 مترمربع، از تراس‌هایی با نمایی به جنگل و کوه بهره‌مند است و هر ساله با گردشگران و طبیعت‌دوستانی به عنوان مهمانان خود روبرو می‌شود. واژه "کندوج" از دو کلمه "کن" و "دژ" تشکیل شده است که به معنای کارهای کنده و سنگین در دژ و همچنین ساختمان‌هایی با استفاده از چوب و گل در مناطق جنگلی شمال ایران است.

 

این اقامتگاه دارای 8 اتاق سنتی در طبقه دوم می‌باشد و دسترسی به آن با استفاده از تعدادی پله امکان‌پذیر است. در صورتی که افراد مسن یا افرادی با کودکان خردسال اقامت داشته باشند، به این نکته نیز توجه کنند. این اقامتگاه با ظرفیت کلی 12 نفر و ارائه صبحانه محلی شامل محصولات لبنی و ارگانیک از همین منطقه مهمانان خود را پذیرایی می‌کند. تمامی اتاق‌های این اقامتگاه به مساحت 12 مترمربع و با ظرفیت اسکان 4 نفر می‌باشند و دارای سرویس بهداشتی و کف خواب هستند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

 این اقامتگاه امکاناتی از جمله پارکینگ، راهنمای تورهای گردشگری، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی بخاری هیزمی و تویست، حمام و سرویس بهداشتی را به مهمانان فراهم می‌آورد.

 

از دیگر امکاناتی که اقامتگاه بومی کندوج به مهمانان خود ارائه می‌دهد، این امکان است که با هماهنگی قبلی با پرسنل اقامتگاه، انواع غذاهای شمالی و محلی مانند مالابیج، ناز خاتون، کدوبره مازندران و دیگر غذاهای محبوب منطقه را سفارش داده و لذت ببرید. این اقامتگاه با محیطی طبیعی و آرامش بخش به مهمانان فرصت می‌دهد تا به آرامی از امکانات رفاهی و خدماتی آن بهره‌برده و تجربه‌ای منحصر به فرد از زندگی در میان طبیعت را تجربه کنند.

 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۶
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}