اقامتگاه بوم گردی کوکه رامسر

استان مازندران، شهرستان رامسر، جاده رامسر به جواهرده، روستای واچکلایه
امکانات و ویژگی ها
باربیکیو
خدمات تور
فضای سبز
آلاچیق
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
بخاری گازی
رخت آویز
پنکه
کولر گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
مبلمان راحتی
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۴۹۳۴۵۵۶

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی "کوکه" با نمای بیرونی زیبا و منحصر به فرد از جنس کاهگل و چوب ساخته شده است. این مجموعه شامل 8 اتاق و 2 کلبه است که مجموعاً توانایی پذیرش 40 مهمان را دارد. واحدهای اقامتی این اقامتگاه همگی دارای سرویس کف خواب هستند. امکانات بهداشتی در اتاق‌ها و یکی از کلبه‌ها به صورت اشتراکی می‌باشند و این بخش دارای 4 توالت ایرانی و 4 حمام است. همچنین، یکی از کلبه‌ها دارای سرویس بهداشتی اختصاصی درون کلبه می‌باشد. سیستم سرمایش و گرمایش واحدهای این اقامتگاه با کولر آبی و پنکه برای تابستان و بخاری گازی برای گرمایش در فصول سرد انجام می‌شود.

امکانات و خدمات اقامتگاه

هنگام اقامت در اقامتگاه بوم گردی "کوکه"، شما امکان سفارش و لذت بردن از انواع غذاهای محلی و ارگانیک نظیر میرزا قاسمی، باقالاقاتوق، مرغ ترش، انواع لبنیات و نان محلی را دارید و می‌توانید از طعم بی‌نظیر این غذاها لذت ببرید. اقامتگاه "کوکه" همچنین دارای پارکینگ غیر مسقف با ظرفیت ده خودرو است تا برای مهمانان این اقامتگاه راحتی را فراهم کند. این مجموعه همچنین با داشتن راهنمای گردشگر و برنامه‌های ویژه‌ای مانند تورهای کمپ و طبیعت‌گردی و جنگل‌نوردی (با هماهنگی پیش از اقامت) تجربه‌ای منحصر به فرد از گردشگری را به شما ارائه می‌دهد.

جاذبه های گردشگری

اقامتگاه بوم گردی "کوکه" در دل جنگل به مهمانان این اقامتگاه امکان تجربه اتصال نزدیک به طبیعت را می‌دهد. علاوه بر این، این اقامتگاه در نزدیکی به جاذبه‌های طبیعی مانند قلعه مارکو، بوستان جنگلی صفارود، آبشار جواهرده، دریاچه قو، جنگل دالخانی، آبگرم معدنی سادات، ییلاق لیماکده، ییلاق نمکدره، آبشار راشنه، منطقه زیبای اربکله، دریاچه میجران، پارک ملی رامسر، تله کابین رامسر و کاخ مرمر که به عنوان یکی از زیباترین باغ‌های ایران شناخته می‌شود، قرار گرفته است. این تنوع و غنای جاذبه‌های طبیعی به مهمانان این اقامتگاه فرصتی منحصر به فرد برای کاوش و لذت‌بردن از طبیعت فراهم می‌کند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
هتل نارنج ساری مازندران ساری
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}