اقامتگاه بوم گردی کیمه سوادکوه

استان مازندران، شهر سوادکوه، ۱۵کیلومتر بعد از شیرگاه به سمت لفور، روستای سیدکلا
امکانات و ویژگی ها
باربیکیو
کپسول آتشنشانی
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
فضای سبز
جعبه‌ی کمک های اولیه
آلاچیق
تهویه مطبوع
تاکسی سرویس
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
بخاری گازی
رخت آویز
لوازم آشپزخانه
اجاق گاز
کولر گازی
چای‌ساز
یخچال
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۲۲۵۰۳۲۷۳

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی کیمه در شهرستان سوادکوه و روستای سید کلا واقع شده است. این مجموعه با 6 کلبه چوبی با ظرفیت کلی پذیرش و اسکان 30 گردشگر، در یک باغ به مساحت 6 هزار مترمربع با چشم انداز زیبا از جنگل و مزارع برنج قرار دارد.

اقامتگاه بوم گردی کیمه با معماری کاملا بومی و سنتی طراحی شده است. این اقامتگاه شامل ۳ کلبه دوبلکس با مساحت ۵۶ مترمربع و ظرفیت ۵ نفر و ۳ کلبه فلت با مساحت ۴۰ مترمربع و ظرفیت ۴ نفر است. این کلبه‌ها با امکانات و تجهیزات رفاهی مورد نیاز مهمانان مجهز شده‌اند.

اقامتگاه کیمه با محیط طبیعی زیبا و چشم انداز دلنشین خود، یک محل ایده‌آل برای استراحت و آرامش در طبیعت می‌باشد. با توجه به معماری بومی و استفاده از مواد اصلی محلی در ساختمان‌ها، تجربه‌ای از زندگی سنتی و عشایری مازندران را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

کلبه‌های اقامتگاه بوم گردی کیمه دارای طراحی سنتی هستند و هر کلبه شامل امکاناتی مانند تراس ۱۲ متری با نمایی به جنگل، تلویزیون، سیستم سرمایشی اسپلیت، بخاری گازی، یخچال هتلی، اجاق گاز، باربیکیو، سرویس خواب سنتی با روکش‌های تمیز، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مستقل می‌باشند. 

این اقامتگاه با قرارگیری در منطقه ناب لفور و در باغی به مساحت ۶۰۰۰ مترمربع، چشم اندازی زیبا از جنگل، کوه و مزارع برنج روستا را ارائه می‌دهد. وجود درختان پرتقال داخل محوطه نیز زیبایی این اقامتگاه را بیشتر می‌کند.

از دیگر امکانات و خدمات اقامتگاه کلبه چوبی کیمه می‌توان به پارکینگ غیرمسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی جهت راهنمایی مسافران غیرایرانی و لیدر محلی برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی اشاره کرد. همچنین، اقامتگاه دارای رستوران سنتی با غذاهای محلی است و دسترسی نزدیک به سوپرمارکت، میوه فروشی، فروشگاه پروتئینی و قنادی را فراهم می‌کند. ظرفیت پارکینگ کلبه‌های دوبلکس ۲ خودرو و کلبه‌های فلت ۱ خودرو است.

جاذبه های گردشگری

منطقه لفور و شهرستان سوادکوه با بهره‌مندی از طبیعت بکر و سرسبز و آب و هوایی مطلوب، جذابیت بسیاری برای طبیعت دوستان و گردشگران به ویژه در فصل بهار دارد. جنگل و دریاچه لفور، رود بابل، آبشار ترز، دریاچه سنبل رود، دریاچه برنجستانک (چشمه زمزم)، آبشار زال، آبشار آهکی، جنگل راش، پل ورسک، دریاچه شورمست، هفت آبشار، آبگرم طبیعی ازرود و آبشارهای زال، گزو، انجیلیکا و اسکلیم از جاذبه‌های دیدنی و معروفی هستند که در این منطقه قرار دارند.

این جاذبه‌های طبیعی از طبیعت زیبا، آبشارها، رودخانه‌ها، دریاچه‌ها و جنگل‌های سرسبز تشکیل شده‌اند که برای بازدید و گردشگری بسیار جذاب هستند. طبیعت خلاب و آب‌های آشکار و صاف این مناطق می‌تواند به یک تجربه بی‌نظیر برای علاقه‌مندان به طبیعت تبدیل شود.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۸
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}