اقامتگاه بوم گردی کیوتی کاتیج شیرگاه

استان مازندران، شهرستان سوادکوه، منطقه لفور، روستای گالشکلا
شروع قیمت از
۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
زنگ هشدار
پذیرش ۲۴ ساعته
کپسول آتشنشانی
حمام عمومی
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
چایخانه سنتی
فضای سبز
گیم نت
تهویه مطبوع
فروشگاه و خرید
نمازخانه
کافی شاپ
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
سیستم اطفاء حریق
رخت آویز
سیستم گرمایش و سرمایش
سیستم تهویه هوا
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۲۲۰۸۱۳۹۹

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی "کیوتی کاتیج" در دل روستای سرسبز و با آب و هوای خوشگالشکلا، فضایی متفاوت را برای گردشگران و علاقمندان به طبیعت فراهم کرده است. این اقامتگاه شامل 9 کلبه کف خواب است، که 4 کلبه ظرفیت 5 نفره و 5 کلبه ظرفیت 4 نفره دارند. با این تنوع، امکان اسکان و پذیرایی از حداکثر 37 گردشگر را فراهم می‌کند. مهمانان می‌توانند برای مدتی کوتاه، به دور از فضای شهری و در کنار عزیزان خود، اوقات خوشی را در این اقامتگاه سپری کنند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی "کیوتی کاتیج" شامل 9 کلبه کف خواب است، که همگی فاقد سرویس بهداشتی (توالت ایرانی و توالت فرنگی) و حمام اختصاصی هستند. برای استفاده از سرویس بهداشتی، مسافران باید از 4 توالت ایرانی و 2 توالت فرنگی، همچنین 2 حمامی که در محوطه اقامتگاه قرار دارند، به صورت مشترک استفاده کنند.

در رستوران اقامتگاه کیوتی کاتیج، انواع غذاهای محلی و سنتی از جمله ماهی قزل آلا، فیله کباب، جوجه ترش، کباب ترش، مرغ ترش، دیزی و میرزا قاسمی طبخ می‌شوند. مسافران می‌توانند با هماهنگی قبلی با مسئول اقامتگاه، غذای مورد نظر خود را سفارش داده و از طعم بی‌نظیر آن لذت ببرند.

همچنین، اقامتگاه کیوتی کاتیج برای رفاه حال مسافران، امکاناتی مانند پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 200 خودرو، کافی‌شاپ، سفرخانه سنتی، فوتبال دستی، بازی‌های رایانه‌ای، دارت، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، سیستم سرمایش و گرمایش اسپلیت را فراهم کرده است.

جاذبه های گردشگری

منطقه اطراف اقامتگاه کیوتی کاتیج دارای جاذبه‌های طبیعی بسیار زیبا و دیدنی است. به عنوان مثال، جنگل‌ها، چشمه‌ها و طبیعت بکر از جمله مکان‌هایی هستند که می‌توانید در این منطقه به آنها دسترسی داشته باشید. همچنین، جاذبه‌هایی مانند آبشار آهکی اسکلیم، هفت آبشار، آبشار درازکش، آبشار گزو، آبشار کلیره، آبشار پلنگ دره، دریاچه کامیکلا، دریاچه لفور، روستای لزور، تنگه واشی، تالاب رمنت، غار زنگیان، سد سنبل رود و آب معدنی خمده نیز به دلایل طبیعی و زیبایی خود جاذبه‌های دیدنی و شگفت‌انگیزی هستند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۲
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
هتل نارنج ساری مازندران ساری
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}