اقامتگاه بوم گردی گالش منزل ساری

استان مازندران، شهر ساری، کیلومتر ۲ جاده ساری به قائمشهر، ابتدای کمربندی جنوبی (سلیم بهرامی)، روستای تلوباغ
شروع قیمت از
۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
حمام عمومی
راهنمای تور
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بخاری هیزمی
رخت آویز
سیستم گرمایش و سرمایش
سیستم تهویه هوا
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۹۰۴۷۶۶۷۶۵

درباره اقامتگاه

بوم گردی گالش منزل در روستای تلوباغ واقع در شهرستان ساری استان مازندران قرار دارد. این اقامتگاه بوم گردی با تمرکز بر تجربه زندگی عشایر مازندرانی، با فضای سنتی، صمیمی و دلنشینی طراحی شده است. این اقامتگاه با شعار "تجربه یک روز زندگی عشایر مازندران" میزبان مسافران و مهمانان ایرانی و خارجی می‌باشد.

بوم گردی گالش منزل با داشتن 5 اتاق با ظرفیت‌های 3، 4، 5 و 15 نفر، به طور کلی می‌تواند 30 مهمان را دریافت کند. این اتاق‌ها به سبک خانه‌های عشایری مازندران تزئین شده اند و فضای دلپذیری را برای مهمانان فراهم می‌کنند.

میزبانی از مهمانان در بوم گردی گالش منزل با هدف ارائه تجربه‌ای آموزنده و شگفت‌انگیز از زندگی عشایر مازندرانی صورت می‌گیرد. مهمانان می‌توانند در این مکان فضایی سنتی و محیطی متناسب با فرهنگ و زندگی عشایری را تجربه کنند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

در اقامتگاه بوم گردی گالش منزل، همه اتاق‌ها دارای سرویس بهداشتی اختصاصی به همراه توالت فرنگی و حمام هستند. همچنین سیستم سرمایشی اسپلیت و گرمایشی شوفاژ در همه اتاق‌ها نصب شده است. برای راحتی مهمانان، سرویس بهداشتی ایرانی و حمام در حیاط محوطه نیز در اختیار آن‌ها قرار دارد.

علاوه بر امکانات اتاق‌ها، اقامتگاه گالش منزل امکانات دیگری را نیز برای راحتی و رفاه مهمانان فراهم کرده است. این امکانات شامل پارکینگ غیرمسقف، راهنمای تور برای راهنمایی گردشگران، و پرسنل مسلط به زبان انگلیسی برای ارتباط و راهنمایی مهمانان خارجی می‌باشد. صبحانه در این اقامتگاه به صورت کاملاً ارگانیک و محلی ارائه می‌شود. همچنین، مهمانان می‌توانند ناهار و شام را با هماهنگی قبلی سفارش داده و دریافت کنند. در منوی غذاهای این اقامتگاه می‌توان به کدو پلو، مرغ شکم پر، ته چین گوسفندی، اردک شکم پر و خروس شکم پر اشاره کرد.

اقامتگاه بوم گردی گالش منزل برنامه‌های متنوعی برای مسافران فراهم کرده است تا آن‌ها بتوانند با آداب و رسوم عشایر مازندران آشنا شوند. برخی از این برنامه‌ها شامل شیردوشی، مراسم کره‌گیری گوسفند (تلم زنی)، پخت نان محلی، موسیقی محلی و قص‌گویی داستان‌های قدیمی مازندران است.

جاذبه های گردشگری

 شهرستان ساری در استان مازندران دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. از جمله جاذبه‌های تاریخی می‌توان به میدان ساعت، پارک جنگلی شهید زارع، عمارت کلبادی، برج رسکت و بازار تاریخی نرگسیه اشاره کرد. این مکان‌ها با طراحی و معماری خاص خود، جذابیت بیشتری به شهرستان ساری می‌بخشند.

همچنین، جاذبه‌های طبیعی نیز در این منطقه وجود دارد. پناهگاه حیات وحش دشت ناز، تالاب حمید آباد و سد سلیمان تنگه از جاذبه‌های طبیعی محبوبی هستند که زیستگاه گونه‌های مختلف حیوانی و گیاهی محسوب می‌شوند. همچنین، دریاچه چورت نیز یک منطقه زیبا و طبیعی برای گردش و استراحت می‌باشد.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۶
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
هتل نارنج ساری مازندران ساری
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}