اقامتگاه بوم گردی گردو شفت

استان گیلان، شهرستان شفت، روستای شالما، خیابان معلم، کوچه شهدا
شروع قیمت از
۶۶۷,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
کپسول آتشنشانی
حمام عمومی
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
یخچال مشترک
فضای سبز
جعبه‌ی کمک های اولیه
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
صبحانه
شومینه هیزمی
بخاری نفتی
بخاری گازی
رخت آویز
میز غذاخوری
سیستم تهویه هوا
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۶۸۲۲۴۵۸

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی گردوخانه به سبک خانه‌های روستایی منطقه غربی گیلان ساخته شده است. این خانه دارای یک ساز و کار 60 ساله می‌باشد و به دو طبقه تقسیم می‌شود. طبقه بالای این خانه دو اتاق دارد که هر کدام به مساحت 16 و 14 متر مربع می‌باشد و هر یک از این اتاق‌ها دارای دو در است که در فصول گرم سال برای تهویه‌ی هوا استفاده می‌شود.

امکانات و خدمات اقامتگاه

تمامی اتاق‌های این اقامتگاه فاقد سرویس بهداشتی اختصاصی هستند؛ بنابراین مهمانان گرامی می‌بایست از سرویس بهداشتی (توالت ایرانی و فرنگی) و حمام مشترک داخل محوطه استفاده کنند. هر اتاق دارای دو پنجره‌ای برای نورگیری می‌باشد. یکی از مزایای برجسته این خانه، ایوانی به شکل 360 درجه است که زیبایی خاصی به آن می‌بخشد. علاوه بر این، دو پلکان چوبی سنتی در نظر گرفته شده‌اند تا راحتی در تردد به ایوان افزوده شود.

از جمله امکانات و خدماتی که اقامتگاه بوم‌گردی گردو به منظور رفاه مسافران در نظر گرفته است، می‌توان به پارکینگ غیرمسقف، راهنمای محلی برای تورهای گردشگری، سیستم گرمایشی بخاری نفتی و شومینه هیزمی و غیره اشاره کرد. با توجه به خنکی آب و هوای منطقه، نیازی به استفاده از سیستم‌های سرمایشی نیست. همچنین، مهمانان عزیز می‌توانند با هماهنگی قبلی با پرسنل اقامتگاه از انواع غذاهای محلی و سنتی مانند میرزاقاسمی، باقالاقاتق، ترش تره، قورمه سبزی، قیمه، زرشک پلو با مرغ و... سفارش داده و از لذت غذاهای متنوع لذت ببرند.

جاذبه های گردشگری

روستای شالما با طبیعت سرسبز خود در دامنه‌های کوهستانی و جنگل‌های سرسبز گیلان قرار دارد. این منطقه با زیبایی‌های خود از جمله کوه‌ها و جنگل‌های اطراف، جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و تفریحی متعددی برخوردار است. در کنار شالما، شهر کوچک شفت نیز به عنوان سرزمین آبشارها شناخته می‌شود و دارای میراث‌های فرهنگی و تاریخی غنی است.

از جمله جاذبه‌های این منطقه می‌توان به رودخانه سفیدرود، آبشار دودوزن، منطقه حفاظت شده گشت رودخان و سیاه مزگی، بقعه متبرکه امامزاده اسحاق، روستای گردشگری ماسوله و مجموعه تفریحی و گردشگری دریاچه سقالکسار اشاره کرد. هر ساله گردشگران داخلی و خارجی با علاقه به طبیعت و زیبایی‌های این منطقه سفر می‌کنند و از فضای بکر، سرسبز و آرامش‌بخش آن لذت می‌برند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۵
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}