اقامتگاه بوم گردی گل و بلبل بهشهر

استان مازندران، شهرستان بهشهر، روستای محمدآباد
شروع قیمت از
۶۶۷,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
باربیکیو
راهنمای تور
پارکینگ روباز
فضای سبز
آلاچیق
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
بخاری هیزمی
شومینه هیزمی
بخاری نفتی
بخاری گازی
دمپایی
پنکه
لوازم آشپزخانه
اجاق گاز
کمد/دراور
آشپزخانه
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی گل و بلبل با معماری سنتی و بومی، بر روی زمینی به مساحت ۸۰ متر مربع ساخته شده است. این اقامتگاه دارای ۴ سوئیت با مساحت ۸۰ متر مربع است که هر سوئیت قابلیت اسکان تا 15 نفر را دارد. در مجموع، این اقامتگاه قادر به پذیرش و اسکان 60 گردشگر می‌باشد. 

 

هر سوئیت اقامتی دارای یک اتاق خواب، آشپزخانه مجهز به تمامی وسایل مورد نیاز آشپزی، سرویس بهداشتی با توالت ایرانی و توالت فرنگی، حمام اختصاصی و سیستم‌های گرمایشی مختلف از جمله بخاری هیزمی، بخاری نفتی و بخاری گازی می‌باشد. به دلیل خنک بودن آب و هوای منطقه، استفاده از سیستم‌های سرمایشی لزومی ندارد، اما در صورت تمایل مهمانان، پنکه رومیزی نیز فراهم شده است.

 

این اقامتگاه با ارائه خدمات متنوع و امکانات کامل از جمله آشپزخانه مجهز، سیستم‌های گرمایشی، وسایل بهداشتی و پنکه رومیزی، محیطی را به مسافران فراهم می‌کند تا در آغوش طبیعت و با امکانات رفاهی مد نظرشان اقامتی لذت‌بخش و راحت داشته باشند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی گل و بلبل با امکانات متنوعی مانند پارکینگ اختصاصی، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی برای راهنمایی مهمانان غیر ایرانی و راهنمای محلی برای دیدن جاذبه‌های منطقه، تجربه خوبی را برای مسافران فراهم می‌کند. همچنین، امکان سفارش انواع غذاهای محلی مانند میرزاقاسمی و مرغ ترش از طریق پرسنل اقامتگاه، به مهمانان فرصتی را می‌دهد تا از طعم‌های محلی لذت ببرند و در کنار اقامتشان تجربه‌ای غنی از ذائقه‌های محلی داشته باشند. این امکانات، مسافران را در محیطی بومی و جذاب به یک تجربه متفاوت از اقامت در منطقه دعوت می‌کند.

جاذبه های گردشگری

روستای زیبا و سرسبز محمدآباد، در استان مازندران واقع در فاصله 30 کیلومتری از بهشهر، به عنوان یک مقصد دلپذیر جهت سفر و تفریح شناخته می‌شود. این منطقه با آب و هوای خنک و دلنشین خود، طبیعت بکر و چشم‌اندازهای فوق‌العاده، به گردشگران امکان تجربه لحظاتی آرام و زیبا در طبیعت را می‌دهد. از جاذبه‌های گردشگری این منطقه می‌توان به آبشارهای دم دمی و سمبی، دریاچه عباس‌آباد، کاخ صفی‌آباد، باغ چشمه عمارت و جزیره میانکاله اشاره کرد. این مکان‌ها فرصتی را برای تجربه لحظات لذت‌بخش و خاطره‌انگیز در آغوش طبیعت و فضاهای آرامش‌بخش به مسافران ارائه می‌دهند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}