اقامتگاه بوم گردی گل یخ شفت

استان گیلان، شهر شفت، روستای مردخه پایین، بعد از مسجد، سمت چپ جاده خاکی ، ۲۰۰ متر بطرف شالیزار
شروع قیمت از
۱,۶۶۸,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
یخچال مشترک
فضای سبز
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بخاری گازی
رخت آویز
اقلام بهداشتی
کولر گازی
مبلمان راحتی
سیستم تهویه هوا
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۳۳۵۰۹۱۲

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی گل یخ به شکل یک خانه زیبا با طراحی خصوصیت خانه‌های روستایی گیلانی ساخته شده است. این اقامتگاه شامل 3 اتاق مختلف، تلاری بزرگ، و محوطه‌ای باغدار است که تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز مسافران را دارا می‌باشد.

اتاق VIP این اقامتگاه دارای امکانات کاملی است که شامل تخت، سرویس کف خواب، کولر آبی، توالت ایرانی، توالت فرنگی و حمام است. این اتاق قابلیت پذیرایی از 5 مهمان را دارد.

اتاق دوم با طراحی کاملاً سنتی و کف خواب تماماً به سبک محلی گیلانی طراحی شده است. این اتاق دارای توالت ایرانی، فرنگی و حمام مشترک با اتاق سوم می‌باشد.

اتاق سوم نیز کاملاً سنتی است و از مواد محلی مانند کاهگل ساخته شده است. با این طراحی‌ها، مسافران می‌توانند تجربه‌ای از زندگی محلی گیلان را در این اقامتگاه بوم گردی گل یخ داشته باشند و از زیبایی‌های معماری محلی لذت ببرند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی گل یخ از تنوعی از غذاهای محلی گیلانی مانند باقلاقاتوق، میرزا قاسمی، ترش تره، گمج کباب، انار بیج، ماهی و سایر غذاهای لذیذ پذیرای مهمانان محترم خود است. مسافران با هماهنگی قبلی می‌توانند غذای مورد نظر خود را سفارش داده و از طعم‌های خوشمزه و محلی لذت ببرند. همچنین، اگر تمایل دارند، از آشپزخانه مشترک اقامتگاه برای آشپزی خود استفاده کنند.

علاوه بر این، اقامتگاه بوم گردی گل یخ امکانات دیگری نیز فراهم کرده است. این امکانات شامل فضای پارک مناسب برای پارک خودروهای 6 تایی، راهنمای محلی برای ارائه اطلاعات مفید به مسافران، و یک ایوان با چشم انداز زیبا می‌شود. با این تسهیلات، مهمانان می‌توانند تجربه‌ای دلنشین و لذت‌بخش از اقامت خود در این اقامتگاه بوم گردی را داشته باشند.

جاذبه های گردشگری

منطقه سیاحتی کلوان و چماچاء، اماکن مذهبی امام زاده ابراهیم و امام زاده اسحاق، پارک جنگلی چناررودخان، منطقه زیارتی سیاهمزگی، تالاب آب بندان گیلده، سد خاکی سقالکسار، استخر طبیعی نورماس، بقعه متبرکه درویشان، بقعه آقا سید ذوالپیران، پل لیشاوندان و آبشار دودوزن از جمله جاذبه‌های گردشگری شهرستان شفت هستند که می‌توانند گردشگران و مسافران را مجذوب خود کنند.

همچنین، اقامتگاه بوم گردی گل یخ با وجود نزدیکی به روستای گردشگری و توریستی ماسوله و قلعه رودخان، به مسافران فرصتی عالی برای دسترسی به این مناطق دیدنی را ارائه می‌دهد.

 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۱
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}