اقامتگاه بوم گردی گیشار چابکسر

استان گیلان، شهرستان رودسر، بخش چابکسر، روستای قاسم آباد سفلی
شروع قیمت از
۱,۳۳۵,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
کپسول آتشنشانی
راهنمای تور
پارکینگ روباز
فضای سبز
آلاچیق
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
تاکسی سرویس
امکانات اتاق
رخت آویز
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
اجاق گاز
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
سرویس بهداشتی فرنگی
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی گیشار چابکسر با واحدهای اقامتی سماموس و گیشار در سال 1395 احداث شد و به بهره‌برداری رسید. این اقامتگاه در روستای قاسم آباد سفلی قرار دارد و واقعیت که نام‌گذاری آن به نام دو کوه در همین روستا صورت گرفته است، به نام‌های سماموس و گیشار شناخته می‌شود.

واحدهای اقامتی در طبقات همکف و اول این اقامتگاه قرار دارند و با توجه به قرارگیری در میان برنجزارها و باغات مرکبات، محیطی زیبا و دل‌انگیز برای زندگی در طبیعت گریلان ایجاد می‌کند.

لازم به ذکر است که به دلیل محافظت از معماری سنتی، واحدهای اقامتی این اقامتگاه فاقد تخت بوده و برای دسترسی به طبقه‌ها، پله‌ در نظر گرفته شده‌است. لذا افراد سالمند و خانواده‌هایی که کودک خردسال به این موضوع توجه داشته باشند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

در اقامتگاه بوم‌گردی گیشار چابکسر، امکانات و خدمات متنوعی برای گردشگران فراهم شده است. این امکانات شامل سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام مشترک و یک آشپزخانه عمومی برای پخت و پز می‌باشند. یکی از خدمات ویژه این اقامتگاه، امکان سفارش انواع غذاهای خوشمزه و محلی منطقه از جمله باقلاقاتق، میرزا قاسمی، ترش تره، کوکوی مرغ، سیر قلیه، کباب ترش، اناربیج، واویشکا، کال کباب و ترشِ آش می‌باشد.

این اقامتگاه همچنین دارای یک استخر ماهی، پدالو و چندین آلاچیق است که به گردشگران امکاناتی مناسب برای تفریح و استراحت در فضای باز را فراهم می‌کند. همچنین برای علاقه‌مندان به تجربه تفریحات دریایی، تور تفریحی ویژه‌ای از جمله جت اسکی، قایق سواری، چتر پروازی و موتور چهارچرخ در این اقامتگاه برگزار می‌شود.

جاذبه های گردشگری

منطقه اطراف اقامتگاه بوم‌گردی گیشار چابکسر با جاذبه‌های دیدنی و طبیعی زیبا مورد توجه قرار دارد. قله بام گیشار از جمله این جاذبه‌هاست که امکان صعود به این قله با مناظری فوق‌العاده را به گردشگران ارائه می‌دهد.

همچنین جنگل‌های انبوه اطراف اقامتگاه با چشم‌اندازی طبیعی و دل‌نشین از دیگر جاذبه‌هایی است که به مهمانان این اقامتگاه امکان آرامش و تجربه طبیعت را می‌بخشد. همچنین سواحل زیبای دریا که در فاصله 700 متری از اقامتگاه قرار دارند، فرصتی را برای لذت‌بردن از آب و ساحل را به گردشگران می‌دهند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۴
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}