اقامتگاه بوم گردی گیلسو شفت

استان گیلان، نرسیده به شهرستان شفت، چهار راه نجفی، کوچه شهید بهزاد رضایی
امکانات و ویژگی ها
جاروبرقی
کپسول آتشنشانی
آشپزخانه مشترک
پارکینگ روباز
یخچال مشترک
فضای سبز
تهویه مطبوع
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
صبحانه
پنکه
رادیاتور
کولر گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۸۳۶۲۹۵۲

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی گیلسو دو طبقه دارای چهار واحد اتاق کف خواب است. در طبقه دوم، سه اتاق با ظرفیت 8 نفره و در طبقه پایین یک اتاق با ظرفیت 4 نفره قرار دارد. این اقامتگاه توانایی اسکان و میزبانی از حداکثر 30 گردشگر را دارا می‌باشد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

تمامی اتاق‌های طبقه بالا دارای سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی می‌باشند، در حالی که اتاق طبقه پایین دارای سرویس بهداشتی ایرانی و حمام اختصاصی است.

علاوه بر اتاق‌های راحت و امکانات بهداشتی، این بوم گردی ارائه‌دهنده خدماتی چون پارکینگ اختصاصی غیرمسقف، راهنمای محلی، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، سیستم گرمایش شوفاژ و سیستم سرمایش پنکه رومیزی نیز می‌باشد. این امکانات بهترین تجربه اقامتی را برای مسافران عزیز در این مکان بومی فراهم می‌کنند.

از جمله خدمات ویژه این اقامتگاه بوم گردی می‌توان به پذیرایی از مهمانان با انواع غذاهای محلی و سنتی اشاره کرد. مسافران می‌توانند با هماهنگی قبلی با مسئول اقامتگاه غذای مورد نظر خود را سفارش دهند و از طعم بی‌نظیر و متنوع آن لذت ببرند. این تجربه تازه و متفاوتی را به مسافران ارائه می‌دهد.

جاذبه های گردشگری

منطقه دارای دیدنی‌های فراوانی است که هر ساله گردشگران و طبیعت دوستان بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند. از جمله این دیدنی‌ها می‌توان به قلعه رودخان، مرداب عینک، دریاچه و سد سقالکسار، رودخانه سفید رود، پارک فومن، موزه میراث روستایی گیلان، پارک جنگلی سراوان، آرامگاه میرزا کوچک خان، باغ محتشم، مدرسه شاپور اشاره کرد اشاره کرد. این مناطق طبیعی و تاریخی فرصتی عالی برای کاوش و لذت‌بردن از تاریخ و فرهنگ منطقه را فراهم می‌کنند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}