اقامتگاه بوم گردی گیلمار شفت

استان گیلان، جاده رشت به فومن، پلیس راه سه راه شفت، بعد از پلیس راه، دوربرگردان دوم، روستای ملاسرا، خیابان کوزه گران، بن بست دکترعلیزاده
امکانات و ویژگی ها
دوچرخه سواری
قایق سواری
باربیکیو
کپسول آتشنشانی
راهنمای تور
پارکینگ روباز
رمپ
فضای سبز
خدمات برای معلولین
جعبه‌ی کمک های اولیه
آلاچیق
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
اعلام حریق
کافی شاپ
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
صبحانه
سیستم گرمایش و سرمایش
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۰۱۰۹۲۵۵۸۹

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی گیلمار در استان گیلان، به عنوان یکی از بزرگترین و مجهزترین اقامتگاه‌های این استان، با ارائه 20 اتاق در دو عمارت چوبی و در مساحت 30 هزار متر مربع زمین قرار دارد. این اقامتگاه تنوعی وسیع از اتاق‌ها ارائه می‌دهد، از اتاق‌های شاه‌نشین دوبلکس با تخت دو نفره و دو رختخواب گرفته تا اتاق‌های معمولی با رخت‌خواب‌های سنتی. همچنین، هر واحد اقامتی از یک ایوان بزرگ برای لذت بردن از زیبایی طبیعت اطراف بهره‌مند است.

امکانات و خدمات اقامتگاه

در اقامتگاه بوم گردی گیلمار، برای توان یابان از نظر تخت خواب، رمپ ورودی، رمپ سرویس بهداشتی، آینه و طبقات مناسب در اتاق‌ها توجه شده است. همچنین، برای لذت بردن از طبیعت اطراف، ایوان‌های بزرگ برای شب‌نشینی های دوستانه در نظر گرفته شده‌اند.

علاوه بر این، اقامتگاه گیلمار خدمات و امکانات متنوعی را برای مسافران فراهم کرده است. از جمله این خدمات می‌توان به پارکینگ، راهنمای گردشگری، چای‌خانه، رستوران، دوچرخه‌سواری، ماهیگیری و قایق‌سواری رایگان برای مهمانان اشاره کرد.

همچنین، مهمانان در طول روز می‌توانند از انواع چای، قهوه، نوشیدنی‌های خنک و کیک در چای‌خانه این اقامتگاه لذت ببرند. اقامتگاه همچنین به عنوان محلی مناسب برای پرنده‌نگری با تجهیزات کامل خدمت مهمانان می‌دهد. تمامی اتاق‌های این اقامتگاه دارای کولر اسپلیت مجزا و شوفاژ برای سرمایش و گرمایش می‌باشند. در ضمن، رستوران اقامتگاه غذاها را به صورت تازه و روزانه تهیه کرده و برای سفارش غذا نیاز به هماهنگی قبلی دارد.

جاذبه های گردشگری

مهمانان این اقامتگاه اغلب اوقات خود را در محیط این مجموعه لذت می‌برند، اما اگر قصد گشت و گذار دارند، منطقه دارای جاذبه‌های گردشگری و دیدنی فراوانی است. برخی از این جاذبه‌ها شامل امامزاده ابراهیم و امامزاده اسحاق، آبشار و غار لاس پشت، آبشار وزن بن، آبشار دودوزن، رودخانه سفید رود، دریاچه و سد سقالکسار، منطقه حفاظت شده گشت رودخان، تالاب آب بندان گیلده، استخر طبیعی چماچا، چنار رودخان، پل لیشاوندان، منطقه گردشگری سیاه مزگی، روستای توریستی و دیدنی ماسوله، روستای خرم کش و روستای گیسوم هستند. 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}