اقامتگاه بوم گردی گیلک ده لاهیجان

استان گیلان، شهر لاهیجان، روستای دیزبن
امکانات و ویژگی ها
جاروبرقی
باربیکیو
کپسول آتشنشانی
پارکینگ روباز
فضای سبز
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
صبحانه
رخت آویز
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
لوازم آشپزخانه
اجاق گاز
کمد/دراور
آشپزخانه
چای‌ساز
سرویس بهداشتی ایرانی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی "گیلک ده" دارای پنج واحد اقامتی با ظرفیت 4 تا 6 نفر برای هر واحد می‌باشد. واحدهای اقامتی این مجموعه با کف خواب تجهیز شده‌اند. هر واحد دارای آشپزخانه، سرویس بهداشتی (به‌طور همزمان توالت ایرانی و توالت فرنگی) و حمام می‌باشد.

 

اقامتگاه گیلک ده با قرار گرفتن در یکی از مناطق بکر و زیبای لاهیجان، محیطی دنج و متفاوت را برای گردشگران فراهم آورده است. این مکان فرصتی را برای گردشگران فراهم می‌کند تا به مدتی کوتاه، از زندگی در شهر فرار کرده و در کنار خانواده و عزیزان خود، لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

در اقامتگاه بوم‌گردی گیلک ده، تنوعی از غذاهای محلی و سنتی از جمله مرغ آلو، خورشت سبزی فسنجان، شیش انداز و میرزا قاسمی آماده می‌شوند. مسافران محترم می‌توانند با پیشاهنگی با پرسنل اقامتگاه، غذای مورد علاقه‌ی خود را سفارش دهند و از طعم‌های لذت‌بخش و خاص این غذاها لذت ببرند.

 

به منظور رفاه حال مهمانان، این بوم‌گردی خدمات دیگری نیز ارائه می‌دهد. از جمله این خدمات می‌توان به پارکینگ اختصاصی غیرمسقف، راهنمای محلی با تجربه، سیستم گرمایش با شوفاژ و سیستم سرمایش با کولر گازی اشاره کرد. این تسهیلات همراه با خوراک‌های لذیذ محلی، تجربه‌ی یک اقامت لذت‌بخش و کامل را برای مهمانان ایجاد می‌کنند.

جاذبه های گردشگری

منطقه‌ی لاهیجان دارای زیبایی‌های فراوانی است که مهمترین‌ آن‌ها عبارتند از: شیطان کوه و آبشار شیطان کوه، دو تالاب طبیعی بسیار زیبا به نام‌های سوستان و امیر کلایه، منطقه طبیعی شیخانبر، بام سبز لاهیجان، پل کیسم، فعالیت‌های زیپ‌لاین در لاهیجان، تله‌کابین احرار و حمام گلشن. این جاذبه‌های گردشگری بسیار زیبا و جذاب در این منطقه واقع شده‌اند و گردشگران بسیاری را به خود جلب کرده‌اند. از منظره‌های طبیعی زیبا گرفته تا فعالیت‌های متنوع تفریحی، این منطقه انواع تجربه‌های گردشگری را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۵
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}