اقامتگاه بوم گردی گیل خانه کوچصفهان

استان گیلان، شهر کوچصفهان، ۷.۵ کیلومتر به سمت لشت نشا، روستای گیلوا دشتان، خیابان وحدت، پلاک ۱۴۴
شروع قیمت از
۶۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
کپسول آتشنشانی
حمام عمومی
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
فضای سبز
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
صبحانه
کرسی
بخاری گازی
هیتر برقی
رخت آویز
پنکه
اقلام بهداشتی
سرویس بهداشتی ایرانی
سیستم تهویه هوا
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۳۶۲۰۱۷۷۷۹

درباره اقامتگاه

این اقامتگاه بوم‌گردی در منطقه‌ای زیبا و آرام واقع شده است. با معماری سنتی و استفاده از چوب و کاه گل در ساختار خود، این اقامتگاه در حدود 1.2 هکتار زمین قرار دارد. در این اقامتگاه، به جز سوئیت‌ها، یک خانه کوچیک با یک اتاق خواب نیز وجود دارد که کاملاً مستقل از سوئیت‌ها می‌باشد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

این اقامتگاه بوم‌گردی دارای تمامی امکانات رفاهی است که اقامت شما را بسیار راحت می‌کند. هر سوئیت دارای آشپزخانه با سینک و گاز، بخاری گازی، بخاری نفتی و هیزمی به عنوان سیستم‌های گرمایشی، و پنکه به عنوان سیستم سرمایشی می‌باشد. همچنین در قسمت جلویی سوئیت‌ها تراس و ایوان و در قسمت پشتی محوطه‌ای با ایوان، آلاچیق، میز و حوض وجود دارد تا شما از فضایی آرامش‌بخش برای استراحت لذت ببرید.

در این اقامتگاه هر سوئیت دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مجزا، حمام جداگانه، تلوزیون، بخاری گازی و پنکه می‌باشد. آشپزخانه‌ها نیز دارای تجهیزات کامل برای پخت و پز هستند. پرسنل این اقامتگاه مسلط به زبان انگلیسی هستند و می‌توانند به شما در مواردی نظیر راهنمایی گردشگری بومی و عکاسی با لباس‌های سنتی کمک کنند.

رستوران این مجموعه غذاهای محلی مانند ترشه تره، مرغ ترشو میرزا قاسمی ارائه می‌دهد. پارکینگ اختصاصی این اقامتگاه ظرفیت مسقف برای 2 ماشین و غیرمسقف برای 8 ماشین را دارد.

آشپزخانه در ایوان طبقه پایین فراهم است و اتاق‌های طبقه پایین می‌توانند به صورت مشترک از آن استفاده کنند، این امکان به مهمانان اقامتگاه فراهم شده تا در طی اقامت خود، به آسانی غذاهای مورد علاقه‌شان را تهیه کنند.

جاذبه های گردشگری

ساحل زیبا کنار، تونل جنگلی صفرا بسته، تالاب سوستان و آبشار شیطان کوه، حوضه میراث روستایی، اسکله ماهیگیری یکی شه و کوچصفهان از جاذبه‌های گردشگری نزدیک به این اقامتگاه بوم‌گردی می‌باشند. این مناطق زیبا به شما فرصتی عالی برای برگزاری تفریحات و گردش در میان طبیعت فراهم می‌کنند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۶
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}