اقامتگاه بوم گردی یلدا بانو گلوگاه

استان مازندران، شهر گلوگاه، روستای تپه
شروع قیمت از
۱,۶۶۸,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
باربیکیو
حمام عمومی
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
فضای سبز
آلاچیق
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بخاری هیزمی
بخاری گازی
پنکه
لوازم آشپزخانه
کولر گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۴۷۲۷۴۹۸

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی یلدا بانو در روستای تپه قرار گرفته است. این اقامتگاه دارای موقعیتی بسیار زیبا با چشم‌اندازی دلپذیر است و امکان دسترسی به جنگل و دریا را فراهم می‌کند. با داشتن 500 متر فضای سبز، این اقامتگاه به مهمانان خود فضایی آرام و دلنشین ارائه می‌دهد. تراس این اقامتگاه در مقابل جنگل قرار دارد، که به شما امکان می‌دهد از چشم‌انداز جذاب و آرامش بخش جنگل لذت ببرید. فضای داخلی اقامتگاه نیز با ایجاد حس دنجی و آرامش، برای مسافران راحتی فراهم می‌کند. همچنین، جاده‌های اطراف اقامتگاه به صورت کاملاً آسفالت بوده و بدون وجود خاکی، بنابراین به راحتی به این مکان دسترسی داشته باشید.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی یلدا بانو در حیاطی به مساحت 700 متر مربع واقع شده است. این اقامتگاه دارای 4 واحد اقامتی مجزا است که به تعداد 40 نفر قابلیت اسکان و پذیرش را دارد. اتاق‌های اقامتی دارای سرویس خواب سنتی، تشک و پتو هستند. همچنین، این اقامتگاه با توجه به نیاز به گرمایش و سرمایش، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی شامل بخاری گازی، کولر و پنکه دارد. همچنین، برای استفاده مشترک بین مهمانان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام در محوطه اقامتگاه وجود دارد.

جاذبه های گردشگری

اطراف اقامتگاه بوم گردی یلدا بانو دارای جاذبه‌های گردشگری زیبا و دیدنی می‌باشد. جنگل بکر و هیرکانی توسکاچشمه که در نزدیکی این اقامتگاه قرار دارد، یک جنگل طبیعی و بکر با چشمه‌های آب زلال است که طبیعتی دلنشین و آرامش بخش دارد. قدیمی‌ترین قبرستان مسلمانان در ایران نیز با نام سفیدچاه در اطراف قرار دارد که با برخورداری از معماری و زیبایی تاریخی جذابیت زیادی دارد.

علاوه بر این، بازارچه اسکله بندرترکمن یک بازار محلی است که در نزدیکی این اقامتگاه و در نزدیکی سواحل دریای خزر قرار دارد. در این بازارچه می‌توانید از تنوع صنایع دستی محلی و محصولات محلی استفاده کنید. همچنین، ساحل دریای بندگز یک مقصد زیبا برای تفریح و استراحت در کنار ساحل دریاست. شنا در آب‌های آرام و لذت بردن از طبیعت خیره کننده ساحل، تجربه‌ای خاص را برای گردشگران به ارمغان می‌آورد.

 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۵
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}