اقامتگاه توریستی مینیاتور چابهار

استان سیستان و بلوچستان، شهر چابهار، روستای کچو
امکانات و ویژگی ها
پارکینگ روباز
امکانات اتاق
پنکه
اجاق گاز
آشپزخانه
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه توریستی مینیاتور چابهار یکی از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان است که با هدف ارائه خدمات رفاهی و اقامتی با کیفیت و به صورت مینیاتوری از بناهای تاریخی و معماری شهرستان چابهار برای گردشگران ایجاد شده است. اقامتگاه توریستی مینیاتور چابهار با فاصله 37 کیلومتری از چابهار وفاصله یک‌ساعته از فرودگاه کنارک تبدیل به گزینه خوبی برای مسافران شده است.

این اقامتگاه با 7 سوئیت و 5 آلاچیق ظرفیت پذیرایی بیش از 60 میهمان از سراسر کشور را دارد. این اقامتگاه از طرفداران انرژی پاک است و از پنل خورشیدی برای تامین برق استفاده می‌کند. البته جای نگرانی برای تامین شارژ گوشی و یا روشنایی نیست چون این پنل کاملا جوابگو مصارف اقامتگاه توریستی مینیاتور چابهار است.

این اقامتگاه قرار دارای تورهای دیدنی و تفریحی در شهرستان چابهار نیز هست که می تواند بهترین انتخاب برای گردشگران باشد.

اقامتگاه توریستی مینیاتور چابهار با توجه به موقعیت جغرافیایی منحصر به فردش و امکانات بسیار مناسب خود، گزینه‌ی مناسبی برای اقامت در شهر چابهار است. این اقامتگاه در مرکز شهر واقع شده و از نظر دسترسی به اماکن تفریحی، بازارهای محلی، مراکز خرید و رستوران‌های محلی بهترین مکانی است که می‌توان در شهر چابهار اقامت کرد.

اماکنی همچون کوه‌های مریخی، تالاب صورتی یا تالاب لیپار، بندر زیبای بریس، رودخانه باهوکلات، جزیره شیطان، قلعه انوشیروان، قلعه باتل، قلعه تیس یا قلعه پرتغالی‌ها بخشی از زیبایی‌های پرطرفدار منطقه هستند که گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را به خود جذب کرده‌اند.مکان‌های دیدنی در این شهر هستند که با اقامت در این اقامتگاه، به راحتی قابل دسترسی هستند.

لازم به ذکر است که قیمت‌های این اقامتگاه بسیار مناسب و به اندازه‌ی خدماتی که ارائه می‌دهد است. همچنین، نظافت و بهداشت این اقامتگاه بسیار عالی و به معیارهای بهداشتی بالا توجه دارد و برای مسافران اولویت قرار می‌دهد.

به طور کلی، اقامتگاه توریستی مینیاتور چابهار با امکانات، خدمات و موقعیت خود، یکی از بهترین گزینه‌های اقامت در شهر چابهار است که می‌تواند برای مسافرانی که به دنبال اقامتی راحت و با کیفیت در این شهر هستند، گزینه‌ی ایده‌آلی باشد.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۱
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر ۲ روزه به زابل و زاهدان
برنامه سفر 3 روزه به چابهار و کنارک
هتل های مرتبط
اقامتگاه بوم گردی کلبه ساحلی گواتر چابهار سیستان و بلوچستان چابهار
اقامتگاه بومگردی حیات گوآتر چابهار سیستان و بلوچستان چابهار
اقامتگاه بوم گردی شجره چابهار سیستان و بلوچستان چابهار
هتل ونوس چابهار سیستان و بلوچستان چابهار
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}