اقامتگاه ساحلی تاره بوشهر

استان بوشهر، بندر بوشهر ، خیابان ساحلی، روبروی پارک تی وی، ابتدای کوچه سنگ فرش
شروع قیمت از
۱,۰۰۰,۸۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
آسانسور
کافی شاپ
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
میز
هیتر برقی
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
کولر گازی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه تاره در بوشهر دارای 5 باب سوئیت در 3 طبقه است. طبقه همکف شامل رستوران و کافه است و طبقه دوم و سوم شامل اتاق‌هایی با ظرفیت‌های مختلف است. در طبقه دوم، 3 اتاق قرار دارد که 2 اتاق دارای 2 تخت و 1 اتاق دارای 4 تخت است. در طبقه سوم نیز 2 اتاق وجود دارد که 1 اتاق 4 تخته و 1 اتاق 5 تخته است. با این ترتیب، مجموعاً امکان اسکان و پذیرایی از حداکثر 20 گردشگر در این اقامتگاه فراهم است.

تمامی سوئیت‌ها در اقامتگاه تاره دارای یخچال، سرویس بهداشتی (توالت فرنگی) و حمام اختصاصی هستند. همچنین، مهمانان می‌توانند از سرویس بهداشتی (توالت ایرانی) مشترک در داخل مجموعه استفاده کنند. این اقامتگاه در قلب شهر بندری بوشهر واقع شده است و محیطی زیبا را برای گردشگران فراهم کرده است. شما می‌توانید در کنار تفریحات بندری، اقامتی متفاوت و به یاد ماندنی را در این اقامتگاه تجربه کنید.

امکانات و خدمات اقامتگاه

در رستوران اقامتگاه تاره، انواع غذاهای دریایی و محلی مانند دمپختک ماهی بوشهری، یتیمک، قلیه میگو، قیمه بوشهری، میگو پلو و ماهی سوخاری طبخ می‌شود. مسافران می‌توانند با مشاهده منوی غذایی ارائه شده، غذای مورد نظر خود را سفارش داده و از طعم منحصر به فرد و تکرار نشدنی آن لذت ببرند.

علاوه بر این، اقامتگاه تاره امکانات دیگری نیز برای رفاه حال گردشگران در نظر گرفته است. راهنمای محلی، کافه، سیستم گرمایش بخاری برقی و سیستم سرمایش اسپلیت از جمله خدماتی هستند که در این مجموعه ارائه می‌شوند. این امکانات همراه با تنوع غذاها و خدمات رفاهی، تجربه اقامتی راحت و لذت‌بخش را برای گردشگران در اقامتگاه تاره فراهم می‌کنند.

جاذبه‌های گردشگری

بوشهر، با طبیعت زیبا و مکان‌های تاریخی خاص خود، یک شهر بندری جذاب در کنار سواحل خلیج فارس است. این شهر با دارا بودن قدمتی هزار ساله و بناهای تاریخی منحصر به فرد، گردشگران را جذب می‌کند.

بازار بوشهر با معماری محلی و انواع کالاهای محلی از جمله جاذبه‌های دیدنی شهر است. قلعه خورموج دشتی، قبر ژنرال، کوه نمک دشتی، نخلستان‌ها و سواحل زیبا نیز از جاذبه‌های طبیعی بوشهر هستند. همچنین، عمارت ملک، مدرسه سعادت، عمارت گلشن، قلعه نصوری، کاروانسرای مشیرالملک، عمارت کازرونی و موزه رئیس علی دلواری از جمله بناهای تاریخی و فرهنگی شهر به شمار می‌روند.

تنوع این جاذبه‌ها و آثار تاریخی و همچنین موقعیت شهر در کنار سواحل زیبای خلیج فارس، بوشهر را به یک مقصد گردشگری مناسب و جذاب برای بازدیدکنندگان تبدیل کرده است.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به بوشهر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل حاج رئیس بوشهر بوشهر بوشهر
اقامتگاه بوم گردی نصوری سیراف بوشهر سیراف
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}