اقامتگاه ساحلی فین دلفین قشم

استان هرمزگان، جزیره قشم، روستای شیب دراز
شروع قیمت از
۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
باربیکیو
پارکینگ روباز
آلاچیق
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
سیستم گرمایش و سرمایش
سیستم تهویه هوا
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه ساحلی فین دلفین با وجود پنج کلبه 12 متری، امکان پذیرش و اسکان حداکثر 15 مهمان را فراهم می‌کند. این کلبه‌ها در ساحل واقع شده و قرارگیری آن‌ها در همکف اجازه می‌دهد که همه‌ی کلبه‌ها چشم اندازی زیبا به دریا داشته باشند. تمامی کلبه‌ها در اقامتگاه ساحلی فین دلفین دارای حمام و سرویس بهداشتی فرنگی اختصاصی هستند. همچنین، سیستم سرمایشی اسپیلیت در تمامی کلبه‌ها نصب شده است، بنابراین مسافران می‌توانند در طول اقامت خود از آب و هوای مطبوع و خنک استفاده کنند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

در اقامتگاه بوم گردی فین دلفین، امکانات و خدمات متنوعی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. این اقامتگاه دارای رستورانی است که غذاهای متنوعی را ارائه می‌دهد. همچنین، خدمات ترنسفر برای مسافران فراهم شده است تا بتوانند به راحتی به مقصد خود برسند. پارکینگ غیرمسقف نیز برای اتومبیل‌های مهمانان فراهم شده است. پرسنل این اقامتگاه مسلط به زبان انگلیسی هستند و به مهمانان در راهنمایی و ارائه خدمات کمک می‌کنند. علاوه بر این، مهمانان می‌توانند در صورت تمایل و با هماهنگی قبلی، فعالیت‌هایی مانند غواصی و گشت دریایی به جزیره را تجربه کنند. تمامی کلبه‌های این اقامتگاه دارای یک تخت دبل و یک تخت سینگل می‌باشند و حداکثر سه نفر در هر کلبه می‌توانند اقامت کنند.

جاذبه‌های گردشگری

روستای شیب دراز با موقعیت جغرافیایی خاص خود و نزدیکی به جزیره زیبای قشم، جاذبه‌های گردشگری فراوانی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. از جمله جاذبه‌هایی که این منطقه برخوردار است، می‌توان به جزیره ناز اشاره کرد که با طبیعت خیره‌کننده و سواحل زیبا خود مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد. همچنین، جنگل دریایی حرا با گوناگونی گونه‌های درختان و حیات وحش فراوان، جذابیت خاصی دارد. ژئوپارک قشم نیز با آثار طبیعی منحصر به فردش و تنوع زمین‌شناسی جذابیت بسیاری برای گردشگران دارد. اما مهم‌ترین جاذبه روستای شیب دراز، ساحل زیبای آن است که هر ساله از هفته دوم اسفند تا هفته دوم اردیبهشت، میزبان لاکپشت‌های پوزه عقابی و تخم‌گذاری آن‌ها در دل خود می‌باشد. این تجربه بسیار جالب و هیجان‌انگیز برای بازدیدکنندگان محلی و خارجی است و باعث جذب بسیاری از گردشگران به این منطقه می‌شود.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۷
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به جزایر قشم، هرمز و هنگام
برنامه سفر 3 روزه به بندرعباس و بندر لنگه
برنامه سفر 4 روزه به کیش
هتل های مرتبط
هتل ویدا کیش هرمزگان کیش
هتل امیرکبیر کیش هرمزگان کیش
هتل رُیان قائم کیش هرمزگان کیش
هتل آرامیس کیش هرمزگان کیش
هتل ترنج کیش هرمزگان کیش
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}