اقامتگاه سنتی بازار اصفهان

استان اصفهان، شهر اصفهان، خیابان عبدالرزاق، خیابان محمد وزنه، خیابان حسام زاده
امکانات و ویژگی ها
ماکروویو
کپسول آتشنشانی
فضای سبز
جعبه‌ی کمک های اولیه
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
پارکینگ
تاکسی سرویس
اعلام حریق
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
صبحانه
اینترنت (wifi)
اجاق گاز
رادیاتور
کولر گازی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

شهر اصفهان یکی از زیباترین شهرهای ایران است که هرساله پذیرای گردشگران بسیار زیادی از سراسر ایران و حتی کشورهای دیگر است. برای سکونت در این شهر می‌توان از انواع اقامتگاه‌های مختلفی استفاده کرد. یکی از زیباترین اقامتگاه‌های موجود در این شهر، اقامتگاه سنتی بازار است. این اقامتگاه زیبا با متراژ 350 متر است. تعداد اتاق‌های موجود در این اقامتگاه سنتی 7 عدد بوده و شامل اتاق‌های دوتخته و سه تخته و شش تخته است. از مزیت‌های اصلی اقامتگاه سنتی بازار، قرارگیری آن در مرکز شهر اصفهان است.

امکانات و خدمات اقامتگاه

تمامی اتاق‌های موجود در اقامتگاه سنتی بازار، با طراحی سنتی و زیبایی است که نشان‌دهنده معماری اصلی ایرانی به مسافران خواهد بود. در واقع با اقامت در این اقامتگاه، می‌توانید باهنر اصیل ایرانی به‌خوبی آشنا شوید. در این اقامتگاه می‌توانید امکاناتی نظیر اینترنت، تراسفر فرودگاه، راهنمای گردشگری، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، خدمات خشک‌شویی، روم سرویس 24 ساعته، پارکینگ غیرمسقف را مشاهده نمایید.

همچنین این اقامتگاه دارای نمازخانه، کافی‌شاپ و رستوران سنتی است که انواع غذاهای ایرانی در آن سرو می‌شود. لازم به گفتن است که در این اقامتگاه، تمامی اتاق‌ها دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی است و همچنین می‌توان در هرکدام از واحدها، اقدام به آشپزی نمود. 

موقعیت مکانی

لازم به گفتن است که این اقامتگاه در نزدیکی مکان‌های دیدنی شهر اصفهان قرار دارد که از جمله آن می‌توان به کاخ چهل‌ستون، عمارت عالی‌قاپو، کاخ هشت‌بهشت، مسجد شیخ لطف اله، مسجد امام، کلیسای وانک، آتشگاه اصفهان و کاروان‌سرای عباسی اشاره نمود.

اگر قصد دارید در مکانی اقامت داشته باشید که در مرکز شهر اصفهان باشد و به بازار اصفهان دسترسی داشته باشید و همچنین از مکان‌های دیدنی اصفهان به‌راحتی دیدن کنید، توصیه اکید ما این است که به اقامتگاه سنتی بازار در شهر اصفهان مراجعه کنید. پرسنل مجرب و کارآزموده این اقامتگاه، می‌توانند راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر ۲ روزه به کاشان و نیاسر
برنامه سفر ۳ روزه به اصفهان
هتل های مرتبط
اقامتگاه سنتی سهراب کاشان اصفهان کاشان از ۲,۹۹۰,۰۰۰ تومان
اقامتگاه سنتی عمارت ماندگار کاشان اصفهان کاشان از ۴,۶۸۴,۸۰۰ تومان
اقامتگاه سنتی سرای صباغیان کاشان اصفهان کاشان از ۲,۲۷۵,۰۰۰ تومان
اقامتگاه سنتی قجر کاشان اصفهان کاشان
اقامتگاه بوم گردی طاها اصفهان اصفهان اصفهان از ۱,۷۸۰,۰۰۰ تومان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}