اقامتگاه ویلای آب رشت

استان گیلان، شهرستان رشت، روستای کچا
امکانات و ویژگی ها
دوربین مداربسته
باربیکیو
پارکینگ روباز
فضای سبز
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
بخاری گازی
رخت آویز
اقلام بهداشتی
اجاق گاز
آشپزخانه
کولر گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۹۰۴۰۱۵۹۶۰

درباره اقامتگاه

اقامتگاه ویلای آب با ویژگی‌های خاصی در دل روستا و بر روی آب قرار دارد، این فضای زیبا و بی‌نظیر برای تجربه‌ی لحظاتی متفاوت و خاص در کنار عزیزان مناسب است. این اقامتگاه با مساحت 55 متر مربع دارای یک اتاق خواب، آشپزخانه کامل (با یخچال و گاز)، سرویس بهداشتی با توالت ایرانی و حمام اختصاصی می‌باشد و تا 5 نفر امکان اسکان و پذیرایی از گردشگران و مسافران را فراهم می‌کند. این اقامتگاه انتخابی عالی برای تجربه‌ی آرامش و طبیعت در کنار عزیزانتان است.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه ویلای آب برای رفاه حال گردشگران و مسافران عزیز، امکانات و خدمات متنوعی فراهم کرده است. این امکانات شامل پارکینگ اختصاصی غیر مسقف، سیستم گرمایشی با بخاری گازی و سیستم سرمایش با اسپلیت می‌باشند. این امکانات به منظور ایجاد اقامتی دلپذیر و راحت برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند.

جاذبه های گردشگری

جاده جنگلی سیاهکل با مناظر طبیعی خیره کننده، دریاچه و سد سقالکسار با زیبایی‌های جذاب، تالاب بندر انزلی دومین تالاب بزرگ گیلان، خانه میرزا کوچک خان جنگلی با فرهنگ و شیوه زندگی سنتی، آرامگاه میرزا کوچک خان در محیطی تاریخی، آبشار لونک و بابا ولی با طبیعت خیره کننده، حمام تاریخی دیلمان عصر صفویه را به یادآوری می‌کند، منطقه ساحلی حاجی بکنده برای لذت‌بردن از ساحل دریا، استخر و پارک پاشوران برای تفریح و شنا، منطقه شکار ممنوع دیلمان برای علاقمندان به شکار و تجربه طبیعت، چشمه اورجین و آبشار کچا با زیبایی طبیعی خاص، تالاب عینک دومین بزرگ‌ترین تالاب گیلان و روستاهای بکر و زیبای بالارود و پیر کوه از جمله جاذبه‌هایی هستند که در این منطقه گردشگران را جذب خود می‌کنند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۴
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}