اقامتگاه پردیس همت رودسر

استان گیلان، شهرستان رودسر، روستای زیاز
شروع قیمت از
۲,۲۲۴,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
باربیکیو
کپسول آتشنشانی
حمام عمومی
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
یخچال مشترک
جعبه‌ی کمک های اولیه
آلاچیق
امکانات اتاق
میز
رخت آویز
سیستم گرمایش و سرمایش
مبلمان راحتی
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی پردیس همت یک مجموعه دو طبقه است که شامل 13 واحد اقامتی می‌شود. این واحدها به شکل 8 اتاق در طبقه بالا و 5 اتاق در طبقه پایین تقسیم شده‌اند. این ساختمان دارای 2 آشپزخانه و سرویس بهداشتی در هر طبقه، پارکینگ غیرمسقف و زمین بازی می‌باشد. انواع اتاق‌های اقامتی در این مجموعه شامل 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته، 5 تخته، 8 تخته و اتاق کف‌خواب با امکانات متفاوت هستند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

امکاناتی نظیر تخت، موکت، سرویس‌های اضافی کف‌خواب، تلویزیون و مبلمان نیز در برخی از اتاق‌ها وجود دارد. سیستم گرمایشی اتاق‌ها از طریق شوفاژ و سیستم سرمایشی آنها با استفاده از پنکه انجام می‌شود. همچنین برای تور‌ها و گروه‌های بزرگ یک اتاق 70 متری نیز با امکاناتی مانند اجاق گاز، سینک ظرفشویی، تشک و پتو فراهم شده است.

در هر طبقه از این خانه بومی، یک آشپزخانه مجهز با چند یخچال و سرویس بهداشتی مشترک که شامل توالت ایرانی، توالت فرنگی و حمام است، تعبیه شده است. این امکانات به مهمانان اقامتگاه اجازه می‌دهد که با راحتی و آسایش اقامت خود را سپری کنند.

در حیاط این اقامتگاه بوم گردی، یک زمین بازی آماده شده که مهمانان در صورت تمایل به استفاده از آن می‌بایست قبل از ورود، هماهنگی لازم را با مسئول اقامتگاه انجام دهند. این فضا بازی مناسبی برای کودکان و خانواده‌هاست تا لحظات خوشی را در آن سپری کنند.

مهمانانی که به اقامتگاه بوم گردی همت می‌آیند، باید در نظر داشته باشند که در این مجموعه غذا سرو نمی‌شود. به همین دلیل، ضرورت دارد که مهمانان قبل از ورود به اقامتگاه، از بازارچه‌های محلی در فاصله 600 متری مجموعه خرید کرده و برای خود غذا آماده کنند. از سوی دیگر، پرسنل اقامتگاه با زبان انگلیسی مسلط بوده و در صورت نیاز، به مهمانان در راهنمایی و ترجمه خدمت می‌کنند.

جاذبه های گردشگری

در منطقه رحیم آباد، جاذبه‌های دیدنی زیادی قرار دارد. از جمله روستاهای دیدنی می‌توان به تلیکان، درسنک، مایستان، لیما و دهستان شوئیل اشاره کرد که هر یک با فرهنگ و طبیعت خاص خود، مسافران را به سوی خود جذب می‌کنند.

علاوه بر این روستاها، گردشگران می‌توانند از سایر جاذبه‌های فراوان شهرستان رودسر نیز بهره‌برداری کنند. آبشار میلاش با طبیعت خیره‌کننده، ساحل زیبای رودسر، چشمه آب معدنی سجیران، پارک جنگلی سفید آب از جمله این جاذبه‌ها هستند که می‌توانند تجربه‌ای شگفت‌انگیز از طبیعت و فرهنگ منطقه را به گردشگران ارائه دهند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۴
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}