اقامتگاه چندل جزیره هرمز

استان هرمزگان، شمال جزیره هرمز، جنب فروشگاه عبدالوهاب
شروع قیمت از
۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
حمام عمومی
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
یخچال مشترک
امکانات اتاق
صبحانه
هیتر برقی
رخت آویز
اقلام بهداشتی
کمد/دراور
کولر گازی
چای‌ساز
سشوار
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بومی چندل دارای 4 باب اتاق است که شامل 3 اتاق دو تخته و 1 اتاق 6 تخته می‌شود. ظرفیت این اقامتگاه برای پذیرایی از حداکثر 12 گردشگر است. تمامی اتاق‌های این مجموعه بومی فاقد سرویس بهداشتی (توالت ایرانی و توالت فرنگی) و حمام اختصاصی هستند، بنابراین مسافران باید از سرویس بهداشتی (توالت ایرانی و توالت فرنگی) و حمام مشترک داخل مجموعه استفاده کنند. این اقامتگاه در دل جزیره هرمز واقع شده است و محیطی دنج و متفاوت را برای گردشگران فراهم کرده است.

امکانات وخدمات اقامتگاه

علاوه بر امکانات ذکر شده، اقامتگاه بومی چندل ارائه دهنده خدماتی دیگر نیز می‌باشد. این خدمات شامل راهنمای محلی است که می‌تواند به شما در بازدید از جاذبه‌های محلی کمک کند، آشپزخانه که با هماهنگی قبلی می‌توانید از آن استفاده کنید (به طور معمول آشپزخانه برای استفاده میهمانان تجهیز شده است)، سیستم سرمایش کولر گازی برای تهویه هوا در فصول گرم و سیستم گرمایش بخاری برقی برای فصل‌های سرد است. 

درباره غذاهای خوشمزه جزیره هرمز، می‌توان به زیبون (یک غذای دریایی محلی)، موفلک (غذایی متشکل از ماهی و سبزیجات)، بلالیت (غذایی ترکیبی از برنج و ماهی)، هواری (یک غذای خوشمزه و سنتی)، دو پیازه میگو (غذایی که میگو با دو پیاز آماده می‌شود) و ماهی برشته (ماهی کبابی خوشمزه) اشاره کرد. شما می‌توانید در رستوران‌های محلی این نوع غذاهای بومی را سفارش داده و تجربه سفری لذت‌بخش را تجربه کنید.

جاذبه‌های گردشگری

منطقه هرمز دارای جاذبه‌های فراوانی است که شامل ساحل سرخ، فرش خاکی هرمز، پرتگاه غروب، غارهای دریایی، غار نمک، دره مجسمه‌ها، دره رنگین کمان، جنگل حرا، موزه دکتر نادعلیان، ساحل لاک پشت های پوزه عقابی، قلعه پرتغالی ها و دره سکوت می باشد. این جاذبه ها با مناظر زیبا و جذاب خود، گردشگران بسیاری را جذب کرده و تجربه‌ای خاص و خاطره‌انگیز را برای آنها ایجاد می‌کنند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۴
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به جزایر قشم، هرمز و هنگام
برنامه سفر 3 روزه به بندرعباس و بندر لنگه
برنامه سفر 4 روزه به کیش
هتل های مرتبط
هتل ویدا کیش هرمزگان کیش
هتل امیرکبیر کیش هرمزگان کیش
هتل رُیان قائم کیش هرمزگان کیش
هتل آرامیس کیش هرمزگان کیش
هتل ترنج کیش هرمزگان کیش
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}