اقامتگاه کلبه دنیز سوادکوه

استان مازندران، شهر سوادکوه، سواد کوه شمالی، حد فاصل شهر شیرگاه و شهر بابل (بابلکنار)، شهر مرزیکلا
شروع قیمت از
۹۵۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
فوتبال دستی
باربیکیو
تهویه مطبوع
پارکینگ
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
بخاری گازی
میز
لوازم آشپزخانه
اجاق گاز
آشپزخانه
کولر گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۲۱۷۴۹۰۲

درباره اقامتگاه

اقامتگاه کلبه چوبی دنیز، با موقعیتی دلنشین در منطقه سوادکوه استان مازندران قرار دارد و ارائه دهنده 10 واحد کلبه چوبی با امکانات رفاهی عالی برای گردشگران عزیز می‌باشد. این کلبه‌ها با استفاده از مصالح چوبی و سنگی ساخته شده‌اند و دارای طراحی زیبا و دلپذیری هستند. در داخل هر کلبه، تخت‌های راحت، میز و صندلی‌های چوبی و فضایی آرام و دلنشین در انتظار میهمانان می‌باشد. این اقامتگاه امکانات و خدمات رفاهی مناسبی را برای گردشگران فراهم کرده است و به دلیل موقعیتی بکر و طبیعت زیبای اطراف، بهترین انتخاب برای گذراندن اقامتی آرام و به یادماندنی می‌باشد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه کلبه دنیز با 10 واحد کلبه شامل 5 کلبه با مساحت 42 متر مربع و 5 کلبه با مساحت 82 متر مربع، انتخابی مناسب برای اقامت در منطقه سوادکوه است. کلبه‌های 42 متری دارای 2 تخت دبل، سیستم سرمایشی اسپلیت، سیستم گرمایشی بخاری گازی، توالت ایرانی، حمام، یخچال، سینک، گاز، ظروف آشپزی، تلویزیون، تراس و میز و صندلی 4 نفره هستند. کلبه‌های 82 متری دوبلکس هستند و در طبقه پایین دارای مبلمان، تلویزیون، 2 تخت دبل و در طبقه بالا 1 تخت دبل در اتاق، توالت ایرانی و حمام، سیستم سرمایشی اسپلیت و سیستم گرمایشی بخاری گازی در هر دو طبقه، میز ناهارخوری، یخچال، گاز، سینک، ظروف آشپزی و فوتبال دستی برای سرگرمی مهمانان می‌باشند. با امکانات رفاهی مناسب و فضای دلپذیر، اقامتگاه کلبه دنیز تجربه‌ای خاطره‌انگیز را در قلب طبیعت برای مهمانان به ارمغان می‌آورد.

گردشگرانی که تصمیم به رزرو اقامتگاه دنیز می‌گیرند، باید در نظر داشته باشند که این مجموعه فاقد رستوران و آشپزخانه برای سفارش غذا می‌باشد. در اینجا، مسافران می‌توانند برای خرید مواد غذایی به مجتمع رفاهی (شامل پمپ بنزین و سوپرمارکت) در فاصله یک کیلومتری اقامتگاه مراجعه کنند و غذاهای خود را تهیه کنند. همچنین، اقامتگاه دنیز دارای پارکینگ اختصاصی برای مهمانان است و جاده ای که به آن منتهی می‌شود، کاملا آسفالت شده است.

 

جاذبه های گردشگری

هفت آبشار، یکی از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری واقع در مرز شهرستان بابل و سوادکوه شمالی است. این آبشارها در روستای تیرکن قرار دارند و در قلب جنگل‌های سبز و زیبا قرار گرفته‌اند. وجود آبشارهای کوچک و بزرگ در این منطقه، فرصتی عالی برای پیاده‌روی، جنگل‌نوردی و لذت بردن از طبیعت است. همچنین، می‌توان در آب شیرین و خنک رودخانه آبشارها آبتنی نمود و از زیبایی‌های آبشارها عکاسی کرد. علاوه بر هفت آبشار، جاذبه‌های دیگری نیز در نزدیکی اقامتگاه کلبه دنیز وجود دارند از جمله سد سنبل رود، آبشار آهکی، جنگل لفور و سد شیاده که به دیدن آنها نیز توصیه می‌شود.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۵
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}