اقامتگاه کلبه چوبی باغ ملک سوادکوه

استان مازندران، شهر سوادکوه، سوادکوه شمالی، حد فاصل شهر شیرگاه و شهر بابل (بابلکنار)، شهر مرزیکلا
امکانات و ویژگی ها
پارکینگ روباز
خدمات تور
فضای سبز
آلاچیق
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
بخاری گازی
اینترنت (wifi)
میز
لوازم آشپزخانه
اجاق گاز
کولر گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۹۹۷۳۰۸۰

درباره اقامتگاه

اقامتگاه کلبه چوبی باغ ملک با ظرفیت 25 مسافر، شامل 5 کلبه با تمامی امکانات رفاهی برای مسافران است. این مجموعه شامل 4 کلبه با متراژ 42 متر، یک اتاق، 2 تخت دبل، تراس، توالت ایرانی، حمام، آشپزخانه مجهز به وسایل آشپزی، یخچال، تلویزیون، میز ناهارخوری چهار نفره، سیستم سرمایشی اسپلیت و سیستم گرمایشی بخاری گازی است. هر کلبه قادر به اسکان 5 مهمان است و در صورت نیاز به اقامت 5 نفر، هزینه اضافه دریافت می‌شود و سرویس خواب به شکل تشک و پتو فراهم می‌شود. همچنین، در این اقامتگاه یک کلبه دیگر به صورت دوبلکس و با 2 طبقه و متراژ 30 متر وجود دارد. هر طبقه دارای تراس و پنجره‌های بزرگ با چشم اندازی زیبا است و در هر طبقه یک تخت دبل نیز وجود دارد. امکانات دیگر این کلبه شامل توالت ایرانی، حمام، سیستم سرمایشی اسپلیت، سیستم گرمایشی بخاری گازی، تلویزیون، میز ناهار خوری، آشپزخانه و یخچال می‌باشد.

امکانات وخدمات اقامتگاه

اقامتگاه کلبه چوبی باغ ملک در نزدیکی جاده واقع شده است و مسیر دسترسی به آن کاملاً آسفالت بوده و برای مسافران راحتی در تردد فراهم می‌کند. کلبه‌های 42 متری دارای فضای پارک خودرو در نزدیکی درب ورودی کلبه خود هستند. اما پارکینگ کلبه دوبلکس کمی دورتر از درب ورودی کلبه قرار دارد و در فاصله‌ای حدود 8 تا 9 متری از آن قرار دارد. علاوه بر این، اقامتگاه باغ ملک دارای توالت فرنگی سیار نیز است که امکان استفاده مشترک برای مهمانان فراهم می‌کند. برخی از امکانات مشترک این اقامتگاه شامل پمپ بنزین، سوپرمارکت و سایر امکانات مجتمع رفاهی است که در فاصله 3 کیلومتری واقع شده و مسافران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. در اقامتگاه باغ ملک فاقد غذاخوری و رستوران است، بنابراین مسافران می‌توانند از آشپزخانه داخل کلبه برای آشپزی استفاده کنند و خودشان غذاهای خود را تهیه کنند.

 

جاذبه های گردشگری

اقامتگاه کلبه چوبی باغ ملک در نزدیکی جاذبه‌های طبیعی و گردشگری بابل واقع شده است. دریاچه سد سنبل رود، هفت آبشار، آبشار آهکی، جنگل بکر لفور، دریاچه سد شیاده، آبشار دراز کش، دریاچه کامیکلا، آبگرم طبیعی ازرود، موزه بابل، تالاب رمنت، جنگل شیاده، جنگل نارنجلو، آبشار کیمون، آبشار گزو و آبشار کلیره از جمله جاذبه‌های طبیعی و گردشگری محلی هستند که در نزدیکی اقامتگاه واقع شده‌اند. مسافران می‌توانند از این جاذبه‌های طبیعی و دیدنی لذت ببرند و تجربه‌ی لحظاتی پر از زیبایی و آرامش را در اطراف اقامتگاه داشته باشند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۵
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}