اقامتگاه کلبه چوبی حاجی لیلی ماسال

استان گیلان، شهرستان ماسال، روستای کیشخانی
امکانات و ویژگی ها
کپسول آتشنشانی
راهنمای تور
پارکینگ روباز
فضای سبز
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
توالت فرنگی سیار
بخاری گازی
رخت آویز
سیستم گرمایش و سرمایش
لوازم آشپزخانه
میز غذاخوری
اجاق گاز
کمد/دراور
آشپزخانه
کولر گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

کلبه جنگلی یکخوابه حاجی لَیلی در ماسال یک مکان زیبا و مناسب برای اقامت در طبیعت است. با ظرفیت مناسب برای چهار تا شش نفر، این کلبه دارای یک تخت یک‌نفره و چهار تا تشک سنتی است. برای افزایش ظرفیت به بیش از 5 نفر، مهمانان باید خود رختخواب خود را به همراه داشته باشند.

این کلبه جنگلی به صورت دوبلکس ساخته شده و دارای یک تراس 4 طرفه است که چشم‌اندازی زیبا و تماشایی از طبیعت بکر منطقه را فراهم می‌کند، از جمله مناظری از کوه‌ها، جنگل و شالیزارها در روستای ییلاقی کیشخانی. این مکان در 5 کیلومتری مرکز شهر ماسال واقع شده و به مسافران فرصتی برای استراحت در محیطی آرام و زیبا در دل طبیعت می‌دهد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

کلبه چوبی حاجی لیلی دارای امکانات کاملی برای اقامت در میان طبیعت می‌باشد. این امکانات شامل آشپزخانه با تجهیزات کامل آشپزی، اجاق گاز، سینک ظرفشویی، هود، لوازم آشپزخانه، یخچال، هال پذیرایی، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی سیار، و حمام اختصاصی است. همچنین این کلبه دارای یک اتاق خواب با کف خواب همراه با سرویس خواب برای هر نفر است.

پارکینگ غیر مسقف برای پنج ماشین، راهنمای تور محلی، و میز و صندلی در تراس با چشم‌اندازی زیبای جنگلی از دیگر امکانات و خدمات این کلبه چوبی است. این اقامتگاه برای روزهای گرم سال با اسپیلت مجهز شده و برای روزهای سرد سال بخاری گازی گرمابخش را فراهم می‌کند. تمام این امکانات به مسافران امکان اقامتی راحت و لذت‌بخش در میان طبیعت فراهم می‌کنند.

جاذبه های گردشگری

مناطق ییلاقی ماسال واقعاً یک نقطه‌ی عالی برای استراحت و آرامش در طبیعت محسوب می‌شوند. طبیعت پاک، فضای بکر، آبشارهای زیبا، مراتع سرسبز و جنگل‌ها این منطقه را به مقصدی بسیار جذاب برای گردشگران تبدیل کرده‌اند. همچنین جاذبه‌هایی چون اولسبلنگاه، غار آویشو، قلعه کول، آبشار رامینه، پارک جنگلی ریزه مندان، بام سبز ماسال و امام‌زاده شفیع همگی به تنوع و زیبایی این منطقه افزوده‌اند.

سفر به ماسال و روستای کیشخانی به شما فرصتی خواهد داد تا از طبیعت و جاذبه‌های طبیعی منحصر به فرد این منطقه لذت ببرید و آرامشی عمیق در فضای بکر و آرامش‌بخش تجربه کنید.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۲
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}