اقامتگاه کلون پره سر

استان گیلان، شهرستان رضوانشهر، بخش پره سر، روستای ساحلی سیمبرخاله
شروع قیمت از
۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
کپسول آتشنشانی
راهنمای تور
پارکینگ روباز
فضای سبز
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
اتو
بخاری گازی
دمپایی
رخت آویز
اقلام بهداشتی
لوازم آشپزخانه
اجاق گاز
کمد/دراور
آشپزخانه
کولر گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

کلبه سوئیسی کلون با معماری جذاب و منحصر به فرد در سال 1398 به عنوان یک اقامتگاه بوم گردی افتتاح شد. این کلبه دوبلکس با ظرفیت اسکان و پذیرش 4 گردشگر طراحی شده است. طبقه بالای این کلبه دارای یک اتاق خواب با یک تخت دبل و یک تراس بزرگ و دلباز با چشم انداز به طبیعت بکر و سرسبز منطقه است.

همچنین طبقه پایین این کلبه شامل آشپزخانه با تجهیزات کامل آشپزی و سرویس بهداشتی اختصاصی (شامل توالت ایرانی و توالت فرنگی و حمام) است. این مکان به عنوان یک محل ایده‌آل برای استراحت و تفریح دور از شلوغی شهری شناخته می‌شود.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه کلبه سوئیسی کلون برای راحتی مسافران گرامی امکانات و خدمات متنوعی را فراهم کرده است. این امکانات شامل پارکینگ غیرمسقف برای وسایل نقلیه، راهنمای محلی با تجربه جهت تورهای دیدنی منطقه و لیدر حرفه‌ای برای بازدید از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری، همچنین سیستم گرمایش و سرمایش (اسپلیت و بخاری گازی) می‌باشد.

در حال حاضر، این اقامتگاه امکان تهیه غذا را ندارد، اما مهمانان می‌توانند از آشپزخانه کلبه استفاده کنند و خودشان غذا تهیه کنند. همچنین در صورت تمایل، می‌توانند با هماهنگی قبلی، غذا را از رستوران طرف قرارداد اقامتگاه تهیه کرده و لذت ببرند.

جاذبه های گردشگری

روستای سیمبرخاله به عنوان یک مقصد زیبا و دیدنی در منطقه واقع شده است. با سفر به این منطقه، طبیعت‌دوستان و گردشگران می‌توانند از مناظر طبیعی زیبا و دل‌نشین منطقه پره‌سر لذت ببرند و به آثار باستانی این منطقه نیز سرزد. از جمله مناظر و آثار مهمی که در این منطقه دیده می‌شوند می‌توان به آبشار ویسادار، پارک جنگلی گیسوم، مسجد سفید، پل تاریخی پونل، بقعه برزکوه و پل باستانی شفارود اشاره کرد. با بازدید از این مناطق، خاطرات خوب و لحظات خوشایندی را برای خود به یاد می‌آورند.

 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۴
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}