اقامتگاه گردشگری نارون رستم آباد

استان گیلان، شهرستان رودبار، شهر رستم آباد، روستای پلنگ دره
شروع قیمت از
۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
باربیکیو
کپسول آتشنشانی
پارکینگ روباز
فضای سبز
آلاچیق
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
بخاری گازی
میز
رخت آویز
پنکه
اقلام بهداشتی
میز غذاخوری
کمد/دراور
آشپزخانه
کولر آبی
سرویس بهداشتی ایرانی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۲۰۹۶۲۴۶۶

درباره اقامتگاه

اقامتگاه گردشگری نارون با دو واحد جداگانه در دو طبقه قرار دارد. واحد همکف یک خوابه با ظرفیت 6 نفر و واحد طبقه دوم دو خوابه با ظرفیت 8 نفر دارد، که در کل امکان اسکان برای حداکثر 14 گردشگر را فراهم می‌کند. تمامی واحدها دارای آشپزخانه، تلویزیون و سرویس بهداشتی (توالت ایرانی) و حمام اختصاصی هستند.

این اقامتگاه گردشگری فضایی متفاوت و دل‌پذیر را برای گردشگران و مسافران به ارمغان آورده است، تا آن‌ها در محیطی طبیعی و آرامش‌بخش در کنار خانواده و دوستان خود وقت خوبی را سپری کنند و لحظاتی خاطره‌انگیز را تجربه کنند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

باقلاتق، میرزا قاسمی، ترشی تره، کویی تره، سیر قلیه، خورشت آلو مسما، انار بیج، واویشکا و کاله کباب از جمله غذاهای محلی و سنتی این منطقه هستند که مسافران محترم می‌توانند با هماهنگی قبلی با مسئول اقامتگاه غذای مورد نظر خود را سفارش دهند تا از رستوران طرف قرارداد تهیه شود.

از جمله خدمات دیگری که این اقامتگاه برای رفاه گردشگران و مسافران در نظر گرفته است، پارکینگ اختصاصی غیرمسقف، راهنمای محلی، سیستم گرمایش با بخاری گازی و سیستم سرمایش با کولر آبی می‌باشد. این خدمات به مسافران این اقامتگاه امکاناتی را برای اقامت راحت و لذت‌بخش در این منطقه زیبا و دیدنی فراهم می‌کند.

جاذبه های گردشگری

منطقه دارای جاذبه‌های گردشگری بسیار جذاب است که هر ساله میزبان گردشگران و طبیعت‌دوستان بسیاری می‌شود. از جمله این جاذبه‌ها می‌توان به جنگل نقله‌بره، ییلاق سلانسر، دریاچه بره‌سر (دریاچه ویستان)، دریاچه عروس (حلیمه جان)، جنگل‌های هیرکانی، رودخانه سفید آب، منطقه حفاظت‌شده سیاه‌رود (در شمال شرقی رودبار، منطقه‌ای زیبا با جنگل‌های انبوه و نیمه‌انبوه و رودخانه‌های دائمی که چشم هر گردشگری را مجذوب خود می‌کند)، غار اسپهدان، پل سیاه‌رود (متعلق به عصر پهلوی که در روستایی به همین نام واقع شده و به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است) و روستای زیبای استخرگاه اشاره کرد. این مکان‌ها انواع زیبایی‌ها و تنوع‌های طبیعی را به گردشگران ارائه می‌دهند و از آن‌ها خاطرات خوبی به جا می‌ماند.

 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}