اقامتگاه گلخانی نوده رودبار

استان گیلان، شهرستان رودبار، بخش خورگام، روستای نوده، خیابان افشار
شروع قیمت از
۷۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
دوربین مداربسته
باربیکیو
کپسول آتشنشانی
پارکینگ روباز
فضای سبز
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بخاری گازی
رخت آویز
اقلام بهداشتی
لوازم آشپزخانه
اجاق گاز
آشپزخانه
سرویس بهداشتی ایرانی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه گلخانی یک خانه با مساحت 80 متر مربع است که در وسیعترین بخشی از باغ به مساحت 5000 متر مربع واقع شده است. این خانه حداکثر میزان پذیرش 12 مهمان را دارد.

در داخل این اقامتگاه، یک اتاق خواب با یک تخت یک نفره وجود دارد و برای مهمانان دیگر، امکان استفاده از سرویس کف خواب فراهم شده است. این ویلا به صورت دربست در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد و در نزدیکی جنگل‌های طبیعی این منطقه قرار دارد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه گلخانی، یک اقامتگاه بوم گردی در منطقه‌ای دل‌انگیز و ییلاقی واقع شده است. این اقامتگاه دارای سیستم گرمایشی بخاری گازی است و به دلیل آب و هوای خوب منطقه، در تابستان نیازی به سیستم سرمایش ندارد.

در این اقامتگاه، آشپزخانه‌ای با امکانات کامل اعم از یخچال، اجاق گاز، سماور و ظروف پخت و پز وجود دارد. مهمانان می‌توانند در آشپزخانه غذاهای محلی خود را طبخ کرده و در میز و صندلی‌های آماده شده در آنجا نوش جان کنند. این اقامتگاه دارای اینترنت رایگان و پارکینگ غیرمسقف در داخل باغ نیز می‌باشد.

علاوه بر این، میزبانان اقامتگاه انواع غذاهای بومی گیلانی را برای مهمانان تهیه می‌کنند. مهمانان می‌توانند با هماهنگی قبلی غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و از طعم لذیذ غذاهای محلی گیلان لذت ببرند. به علاوه، در این اقامتگاه، راهنمای گردشگر نیز برای بازدید از جاذبه‌های منطقه در اختیار مهمانان قرار داده می‌شود.

جاذبه های گردشگری

بدررسی در منطقه رودبار تجربه‌ای جذاب و گرامی باشد. از زیبایی‌های طبیعی همچون رودهای خورگام و برارود گرفته تا جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی چون پل تاریخی لوشان و امامزاده محمد حنیفه، این منطقه متنوعیت فراوانی از مکان‌های دیدنی را ارائه می‌دهد.

همچنین، از جاذبه‌های طبیعی مانند آبشارها و غارهای مذهبی و جذاب گرفته تا مناظر ییلاقی زیبا و تپه‌های سرسبز، هر سلیقه‌ای را در این سفر پوشش می‌دهد. بنابراین، اگر به دنبال یک سفر آرامش‌بخش و پر از زیبایی‌های طبیعی و فرهنگی هستید، منطقه رودبار یک مقصد عالی برای شما خواهد بود.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۴
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}