باغ ویلای سعادت رامسر

استان مازندران، شهر رامسر، بخش کتالم، روستای گاولیماک
شروع قیمت از
۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
باربیکیو
پارکینگ روباز
فضای سبز
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
تاکسی سرویس
امکانات اتاق
بخاری گازی
رخت آویز
لوازم آشپزخانه
میز غذاخوری
اجاق گاز
کمد/دراور
آشپزخانه
کولر گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

باغ ویلای سعادت با مساحت 70 متر مربع در داخل یک باغ به وسعت 3 هکتار قرار دارد. این ویلا دارای یک اتاق خواب است که در آن یک تخت دو نفره قرار دارد. کلبه باغ سعادت با ظرفیت حداکثر 5 مهمان، دو نفر از آن‌ها دارای تخت و سایر اشخاص از سرویس کف خواب موجود در اقامتگاه استفاده می‌کنند. در ویلا سعادت، دو سرویس بهداشتی وجود دارد که یکی دارای توالت و حمام داخل ویلا و دیگری توالت ایرانی در بیرون ویلا می‌باشد. این ویلا دارای سیستم سرمایش کولر گازی و گرمایش آن با بخاری گازی می‌باشد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

باغ ویلای سعادت امکانات و خدمات متنوعی را برای رفاه مهمانان خود فراهم کرده است. در آشپزخانه داخل ویلا، تجهیزاتی چون یخچال، اجاق گاز، سینک ظرفشویی و لوازم پخت و پز موجود است. این باغ با مساحت 3 هکتار که هنگام رزرو برای مهمانان در اختیار قرار می‌گیرد، با فنس‌کشی اطراف آن امنیت را تضمین می‌کند. برای لذت بردن از فضای خارجی، باربیکیو در داخل باغ و میز و صندلی در نزدیکی کلبه فراهم شده‌اند. همچنین، پارکینگ غیرمسقف نیز در داخل باغ وجود دارد. 

 

مهمانان این اقامتگاه می‌توانند از راهنمایی مسئول اقامتگاه برای اطلاع از جاذبه‌های گردشگری روستا و محل آن استفاده کنند. علاوه بر این، در نزدیکی این کلبه باغ، رستوران‌های محلی وجود دارند و مهمانان در صورت تمایل می‌توانند با هماهنگی با مسئول اقامتگاه، غذاهای مورد نظرخود را سفارش دهند.

جاذبه های گردشگری

روستای گاولیماک با طبیعتی سرسبز و بکر، در یک منطقه آرام و دور از شلوغی شهری قرار دارد. مهمانان و گردشگران در کلبه باغ سعادت می‌توانند از جاذبه‌های طبیعی این منطقه لذت ببرند. از جمله این جاذبه‌ها می‌توان به قلعه مارکو، بوستان جنگلی صفارود، آبشار جواهرده، دریاچه قو، جنگل دالخانی، آبگرم معدنی سادات، ییلاق لیماکده، ییلاق نمکدره، آبشار راشنه، منطقه زیبای اربکله، دریاچه میجران، پارک ملی رامسر، تله کابین رامسر و کاخ مرمر (کاخ شاه عباس) که یکی از زیباترین باغ‌های ایران به شمار می‌آید، اشاره کرد. این جاذبه‌ها به مهمانان فرصت می‌دهند تا از طبیعت و زیبایی‌های منطقه لذت ببرند و سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۲
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}