بوتیک هتل سنتی داروش شیراز

استان فارس، شهر شیراز، سه راه نمازی، به سمت سر دوزک، خیابان ۹ دی، کوچه خوانگاه، پلاک ۱۱۸
شروع قیمت از
۲,۲۹۵,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات
خدمات تهیه بلیط
پذیرش ۲۴ ساعته
خدمات باربری
کپسول آتشنشانی
پارکینگ روباز
ماساژ
چایخانه سنتی
خدمات تور
فضای سبز
کتابخانه
روم سرویس
لباسشویی
جعبه‌ی کمک های اولیه
Transfer خدمات ترانسفر (با هزینه‌ی اضافه)
تهویه مطبوع
اينترنت (Wifi)
خدمات تماس بیدار باش (Wakeup Call)
فروشگاه و خرید
تاکسی سرویس
کافی شاپ
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
آب رایگان
مینی بار
صبحانه
اینترنت (wifi)
میز
دمپایی
آباژور
سیستم اطفاء حریق
رخت آویز
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
کمد/دراور
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره هتل

اقامتگاه سنتی داروش در شیراز، یک خانه سنتی است که در سال ۱۳۹۹ افتتاح شده است. این خانه قدمتی به دوران قاجار دارد و به عنوان یک اقامتگاه سنتی بازسازی و تجدید نظر شده است. از مزایای اقامت در این مکان، دسترسی آسان به اماکن تاریخی و گردشگری مهم شیراز از جمله بقعه بی بی دختران، خانه فروغ الملک، حرم شاه چراغ، بازار و حمام وکیل است.

بوتیک هتل سنتی داروش در شیراز شامل 8 اتاق با طرح و نام‌های متفاوت است. این اتاق‌ها شامل یک اتاق دو تخته توئین، چهار اتاق دو تخته دبل و سه اتاق سه تخته با ظرفیت اسکان و پذیرش 25 گردشگر می باشند. هر اتاق نیز دارای نامی زیبا و منحصر به فرد همچون شاهنشین، خلوتگاه، سه کنج و گوشواره است.

امکانات و خدمات هتل

تمامی اتاق‌های این بوتیک هتل دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی مانند گرمایش از کف و سیستم اسپلیت هستند. همچنین، در هر اتاق یخچال و سرویس بهداشتی اختصاصی شامل توالت فرنگی و حمام نیز وجود دارد.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این هتل، وجود حمام قدیمی قجری است. در این حمام سنتی، مهمانان عزیز می‌توانند از فواید حمام ایرانی استفاده کنند که ریشه در فرهنگ کهن ایرانی دارد. این فواید شامل لایه‌برداری پوست با کیسه و سفیدآب و ماساژ کل بدن با استفاده از دلاک می‌باشد. این تجربه به مهمانان این هتل امکان می‌دهد تا در محیطی سنتی و آرامش‌بخش، از لذت حمام ایرانی بهره‌مند شوند.

بوتیک هتل سنتی داروش واقع در شیراز برای راحتی و رفاه مسافران گرامی امکانات و خدمات متنوعی را در نظر گرفته است. این امکانات و خدمات شامل موارد زیر می‌شود:

1. پارکینگ غیرمسقف عمومی مجهز به دوربین مداربسته: هتل داروش پارکینگی را برای مسافران خود فراهم کرده است که با دوربین‌های مداربسته نظارت می‌شود، این امر امنیت و اطمینان را برای مسافران به ارمغان می‌آورد.

2. پرسنل مسلط به زبان انگلیسی: پرسنل هتل آموزش دیده و مسلط به زبان انگلیسی هستند تا به مسافران انگلیسی زبان کمک کرده و خدمات لازم را ارائه دهند.

3. راهنمای محلی: هتل داروش اطلاعات و راهنمایی لازم برای بازدید از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شیراز را به مسافران ارائه می‌دهد. این راهنماها می‌توانند به شما در بهترین استفاده از زمانتان در شهر شیراز کمک کنند.

4. اینترنت و وای‌فای رایگان: بوتیک هتل داروش اینترنت بی‌سیم را در تمامی نقاط هتل و راهروها فراهم کرده است تا مسافران بتوانند به راحتی به اینترنت متصل شوند و از امکانات آن استفاده کنند.

5. حمام قجری: حمام قجری در هتل داروش وجود دارد که به مسافران این امکان را می‌دهد تا از فواید حمام ایرانی مانند لایه‌برداری پوست و ماساژ بدن بهره‌مند شوند. این تجربه به شما راحتی و آرامش خاصی را می‌بخشد.

6. رستوران و کافی شاپ: هتل داروش دارای رستوران و کافی شاپی است که انواع غذاهای لذیذ محلی و مخصوص شیرازی را سرو می‌کند. شما می‌توانید از اینجا غذاهای مورد علاقه خود را سفارش داده و لذت ببرید.

7. شربت خانه: هتل داروش شربت خانه‌ای را دارد که انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، عرقیات و دمنوش‌های گیاهی را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در این مکان از نوشیدنی‌های متنوع و سالم لذت ببرید.

8. گالری طلا و جواهرات زینتی: برای علاقه‌مندان به خرید جواهرات و زیورآلات، هتل داروش گالریی را در نظر گرفته است. شما می‌توانید در این گالری از تنوع طلا و جواهرات زینتی استفاده کنید و به خریدهای خود بپردازید.

در نهایت، با هماهنگی قبلی، میهمانان عزیز می‌توانند انواع غذاهای محلی و مخصوص شیرازی را در رستوران سنتی داروش سفارش دهند و از آشنایی با آشپزی محلی لذت ببرند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۹
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 4 روزه به شیراز
برنامه سفر 3 روزه به شیراز
هتل های مرتبط
هتل جهان نما شیراز فارس شیراز
اقامتگاه بوم گردی بام برم شیراز فارس شیراز
هتل الیزه شیراز فارس شیراز
هتل سنتی هشت گنج شیراز فارس شیراز
بوتیک هتل ایرانمهر شیراز فارس شیراز از ۳,۱۸۰,۰۰۰ تومان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}