بوتیک هتل عمارت پدری شوشتر

استان خوزستان، شهر شوشتر، خیابان عبدالله بانو، کوچه جنب لبنیات تجلی، ۵۰ متر داخل کوچه
امکانات و ویژگی ها
پذیرش ۲۴ ساعته
کپسول آتشنشانی
حمام عمومی
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
فضای سبز
جعبه‌ی کمک های اولیه
Transfer خدمات ترانسفر (با هزینه‌ی اضافه)
تهویه مطبوع
پارکینگ
اينترنت (Wifi)
امکانات اتاق
آب رایگان
مینی بار
صبحانه
اینترنت (wifi)
هیتر برقی
دمپایی
رخت آویز
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
تلفن
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره هتل

بوتیک هتل عمارت پدری یک عمارت سنتی با 11 اتاق است و در حال حاضر می‌تواند تا 35 مهمان را پذیرا باشد. اتاق‌های هتل در طبقه همکف قرار دارند و هر یک از اتاق‌ها دارای تخت با ظرفیت متفاوتی هستند. یکی از اتاق‌های دو تخته در این هتل، فاقد سرویس بهداشتی اختصاصی است و مهمانان می‌توانند از سرویس بهداشتی اشتراکی، شامل دو توالت ایرانی و فرنگی و یک حمام، استفاده کنند. اما سایر اتاق‌ها دارای سرویس بهداشتی اختصاصی هستند که شامل توالت فرنگی و حمام می‌شوند.

سیستم سرمایش و گرمایش اتاق‌ها در بوتیک هتل عمارت پدری شامل کولر گازی دو حالته و بخاری برقی است. این دستگاه‌ها برای تأمین راحتی مهمانان در طول سال و در تمام فصول به کار می‌روند. کولر گازی دو حالته برای تهویه هوای سرد در تابستان و گرمایش در زمستان استفاده می‌شود، در حالی که بخاری برقی برای گرمایش اتاق‌ها در فصول سرد سال از آن استفاده می‌شود.

امکانات و خدمات هتل

 بوتیک هتل سنتی عمارت پدری امکاناتی مانند یخچال و تلویزیون را در تمام اتاق‌ها به منظور راحتی و رفاه مهمانان فراهم کرده است. همچنین، اتصال اینترنت رایگان نیز برای مهمانان ارائه می‌شود، که این امر به آنها امکان می‌دهد با دنیای مجازی در ارتباط باشند و نیازهای ارتباطی خود را برآورده کنند.

بوتیک هتل عمارت پدری همچنین امکاناتی برای پارک خودروهای مهمانان در نزدیکی هتل فراهم کرده است، زیرا جای پارک خودرو در فاصله 100 متری هتل وجود دارد. این امکان به مهمانان این هتل اطمینان می‌دهد که خودروهایشان در امنیت قرار دارند و به راحتی می‌توانند از خودرو استفاده کنند.

اقامت در بوتیک هتل سنتی عمارت پدری همراه با صبحانه رایگان است، که این امر به مهمانان این هتل امکان می‌دهد روز را با یک وعده غذایی مغذی و خوشمزه آغاز کنند. اما برای صرف ناهار و شام، مهمانان باید به رستوران‌های موجود در اطراف هتل مراجعه کنند. در اینجا، مهمانان می‌توانند از تنوع غذاها و رستوران‌های محلی بهره‌برداری کنند و تجربه‌ی مطعمی در شیراز را تجربه کنند.

علاوه بر این، بوتیک هتل عمارت پدری برنامه‌های ویژه‌ای را برای ایام خاص مانند جشن یلدا، چهارشنبه سوری و اعیاد مختلف برگزار می‌کند. این برنامه‌های ویژه، فرصتی برای مهمانان هتل است تا به تجربه‌ی فرهنگ و رسوم محلی بپردازند و از تفریحات و سنت‌های محلی بهره‌برداری کنند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۸
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 2 روزه به خوزستان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}