خانه بومی تارا اسالم

استان گیلان، شهرستان اسالم ، روستای خاله سرا ، خاله سرا ۵۹، روستای پیرهرات
امکانات و ویژگی ها
کپسول آتشنشانی
فضای سبز
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
رخت آویز
لوازم آشپزخانه
اجاق گاز
آشپزخانه
سرویس بهداشتی ایرانی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

خانه بومی تارا، با زیربنای 120 متر مربع، در یک باغ به وسعت 2000 متر مربع واقع شده و قادر به پذیرش 10 نفر مهمان می‌باشد. این خانه دارای دو اتاق خواب مجهز به تخت دو نفره همراه با سرویس بهداشتی برای نفرات اضافه است. اقامتگاه تارا مکان مناسبی برای استراحت و اقامت در محیطی طبیعی و آرام برای گروه‌های کوچک است.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه تارا دارای امکاناتی شامل آشپزخانه با تجهیزات کامل آشپزی از جمله ظروف غذا، اجاق گاز، سینک ظرفشویی و یخچال می‌شود. همچنین در داخل اقامتگاه یک هال پذیرایی با مبلمان، تلویزیون، و تراس بزرگی که به باغ با منظره‌ای زیبا مشرف است، موجود است.

همچنین دو سرویس بهداشتی (ایرانی و فرنگی) و حمام اختصاصی در داخل ساختمان و یک سرویس بهداشتی ایرانی در داخل باغ برای راحتی مهمانان فراهم شده است.

پارکینگ غیر مسقف برای چهار ماشین و همچنین راهنمای تور با پشتی و موکت برای نشستن در تراس از امکانات دیگر این اقامتگاه است. برای تأمین راحتی در روزهای سرد سال، بخاری گازی و در روزهای گرم سال کولر آبی نیز در نظر گرفته شده است. وجود نانوایی و هایپرمارکت نزدیک به اقامتگاه نیز به مهمانان این اقامتگاه امکان دسترسی به مواد غذایی را فراهم می‌کند.

جاذبه های گردشگری

منظره‌های جنگل زیبای گیسوم و ساحل بکر و منحصر به فرد گیسوم، آبشار دریابن با ارتفاع 30 متر، زیارتگاه پیرهرات و چشمه آب سرد تبه خونی تنها بخشی از جاذبه‌های طبیعی فوق‌العاده اسالم و روستای پیرهرات هستند.

در سفر به این منطقه، حتماً از دیدن این جاذبه‌های طبیعی فوق‌العاده لذت ببرید. این مکان‌ها تجربه‌ای شگفت‌آور از طبیعت زیبا و تاریخ غنی منطقه را به شما ارائه خواهند داد.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۱
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}