خانه بومی ترینگ سیاهکلرود

استان گیلان، شهرستان چابکسر، روستای سیاهکلرود
امکانات و ویژگی ها
کپسول آتشنشانی
حمام عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
خدمات تور
فضای سبز
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بخاری هیزمی
بخاری گازی
رخت آویز
پنکه
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

خانه بومی ترینگ یک کلبه کاه گلی با ابعاد هشت متر مربع در طبقه اول قرار دارد و بدون پله‌ها به آن دسترسی دارید. این کلبه دارای توانایی اسکان سه نفر می‌باشد و فاقد تخت است، به جای تخت، سرویس کف خواب برای راحتی مهمانان در نظر گرفته شده است.

میزبانان خود در طبقه همکف اقامت دارند، که این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا با محیط و فرهنگ محلی بهتر آشنا شوند و از تجربه‌ای یکتا در چابکسر بهره‌مند شوند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

خانه بومی ترینگ دارای حمام و سرویس بهداشتی اشتراکی با میزبان می‌باشد، که حاوی یک حمام و یک توالت ایرانی است. این اقامتگاه برای گرمایش از بخاری هیزمی و بخاری گازی استفاده می‌کند و برای سرمایش از پنکه رومیزی استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که این اقامتگاه از برق ندارد.

خانه بومی ترینگ به منظور راحتی مهمانان، امکاناتی از جمله پارکینگ غیرمسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و راهنمای گردشگر را فراهم نموده است. این اقامتگاه امکان پخت و آماده‌سازی انواع غذاهای محلی و سنتی را نیز داراست. شما می‌توانید با هماهنگی قبلی با پرسنل مجموعه، غذای مورد نظر خود را سفارش داده و از طعم متفاوت آن لذت ببرید.

جاذبه های گردشگری

گردشگری بی‌شماری شناخته می‌شود. از جمله این جاذبه‌ها می‌توان به جواهر دشت اشاره کرد، جایی که می‌توانید تجربه قدم زدن روی ابرها را داشته باشید. همچنین سجیران، منطقه‌ای بکر و تماشایی در جنوب شرقی رودسر، چشمه دمکش برای لذت بردن از طبیعت، و پل خشتی تمیجان که اثری باستانی از دوره صفوی است، جزء دیگر از جاذبه‌های این روستا هستند. این جاذبه‌های فراوان تنها بخش کوچکی از زیبایی‌های این منطقه هستند که در سفر به سرسبز سیاهکلرود می‌توانید از آنها لذت ببرید و خاطراتی خوش بسازید.

 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۱
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}