خانه بومی می جان سیاهکل

استان گیلان، شهرستان سیاهکل، دهستان خرارود، روستای چالشم
امکانات و ویژگی ها
کپسول آتشنشانی
پارکینگ روباز
فضای سبز
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
توالت فرنگی سیار
بالکن (تراس)
بخاری گازی
رخت آویز
اقلام بهداشتی
لوازم آشپزخانه
میز غذاخوری
اجاق گاز
آشپزخانه
سرویس بهداشتی ایرانی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

خانه بومی می‌جان، یک خانه 80 متری است که دارای دو اتاق خواب با تخت‌های دونفره می‌باشد. این خانه در محوطه‌ای به مساحت 700 متر مربع واقع شده و برای رزرو به صورت دربستی در دسترس مهمانان قرار دارد. ظرفیت این خانه بومی حداکثر شش مهمان را پوشش می‌دهد و به منظور راحتی مهمانان، دو سرویس کف خواب نیز در نظر گرفته شده است.

امکانات و خدمات اقامتگاه

امکانات آشپزخانه شامل یخچال، اجاق گاز و تجهیزات پخت و پز است. همچنین خانه دارای یک حیاط زیبا با درختان و گیاهان، باغچه‌ای برای کشت صیفی‌جات، و پارکینگ غیرمسقف با ظرفیت دو خودرو می‌باشد.

سرویس بهداشتی در خانه بومی می‌جان شامل حمام و توالت ایرانی و فرنگی سیار می‌باشد. این خانه بومی برای سیستم گرمایشی و سرمایشی از اسپلیت و بخاری گازی استفاده می‌کند.

مهمانان اقامتگاه در صورت تمایل، می‌توانند با یک روز قبل از اقامت، با هماهنگی غذاهای محلی مورد علاقه خود را سفارش دهند. ورود به این خانه بومی با استفاده از چهار پله صورت می‌گیرد، اما به دلیل شیب مکان، مهمانان در صورت نیاز می‌توانند از درب بدون پله وارد خانه شوند.

جاذبه های گردشگری

روستای چالشم دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است که سفر به این منطقه را به یک تجربه فوق‌العاده تبدیل می‌کند. در این روستا، شما با دریاچه‌های دیدنی با چشم‌اندازهای خیره‌کننده، استخرهای طبیعی فشتال که به اندازه کافی بزرگ و کوچک هستند، جنگل‌های پر از طبیعت بکر و مراتع آرامش‌بخش روبه‌رو خواهید شد.

علاوه بر این، منطقه سیاهکل نیز دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است. از جمله این جاذبه‌ها می‌توان به آبشارهای لونک و بابا ولی، کاروانسرای تی تی، قلعه مارو، قله درفک، جاده جنگلی سیاهکل، استخر و پارک پاشوران، و خانه عضدی اشاره کرد. این جاذبه‌های متنوع باعث می‌شوند که سفر به سیاهکل به یک تجربه گردشگری فراموش‌نشدنی تبدیل شود.

 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۱
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}