دهکده گردشگری نهر سنگی پلور

استان مازندران، شهرستان آمل، بخش لاریجان، جاده هراز، ۶۰ کیلومتری تهران، روستای پلور، جنب رستوران پدرسالار، انتهای کوچه سردار سلیمانی شرقی
شروع قیمت از
۱,۱۱۲,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
باربیکیو
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
جعبه‌ی کمک های اولیه
آلاچیق
تهویه مطبوع
اينترنت (Wifi)
امکانات اتاق
بخاری نفتی
هیتر برقی
سیستم تهویه هوا
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۱۲۷۵۰۴۷

درباره اقامتگاه

مجموعه اقامتی نهر سنگی با دارا بودن 6 کپر و 7 کلبه کاهگلی، ظرفیتی برای اسکان و پذیرش 52 مهمان را داراست. تمام واحدهای اقامتی در این مجموعه دارای متراژ 12 متر مربع می‌باشند و می‌توانند 4 مهمان را در خود جای دهند. کپرهای اقامتی در این مجموعه دو عدد پتو و دو عدد بالش دارند، در حالی که سایر مهمانان باید از سرویس کف خواب استفاده کنند. کلبه‌های کاهگلی این اقامتگاه بدون سرویس خواب اختصاصی ارائه می‌شوند و مهمانان باید تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند. بدیهی است که این مجموعه اقامتی دارای هیچ گونه حمام اختصاصی یا اشتراکی نمی‌باشد و برای تأمین نیازهای بهداشتی، 8 سرویس بهداشتی ایرانی در محوطه وجود دارد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

امکانات و خدماتی که توسط اقامتگاه بوم گردی نهر سنگی ارائه می‌شوند شامل باربیکیو و پارکینگ غیر مسقف در داخل محوطه می‌باشد. این اقامتگاه دارای رستوران یا آشپزخانه خود نیست و مهمانان می‌توانند غذاهای خود را از رستوران‌های نزدیک اقامتگاه سفارش داده و تا اقامت خود در این مجموعه از آن‌ها استفاده کنند. همچنین، اقامتگاه نهر سنگی با سیستم گرمایش بخاری برقی و بخاری نفتی تجهیز شده است تا در تمام فصول سال بتواند برای مهمانان گرمایی مطبوع فراهم کند.

جاذبه های گردشگری

بدیهی است که مهم‌ترین جاذبه روستای پلور طبیعت بکر و چشم‌انداز زیبای آن است. منظره‌ای که از این روستای ییلاقی به قله دماوند پدید آمده، یک ترکیب منحصربه‌فرد از طبیعت بکر و منظره‌های خیره‌کننده است. این منظره جذاب هر ساله کوهنوردان و طبیعت‌گردانان زیادی را به این منطقه جذب می‌کند.

 

علاوه بر این، پل سنگی و آبشار قلعه دختر نیز به‌عنوان دو جاذبه زیبا و جذاب در روستای پلور وجود دارند. این پل سنگی و آبشار، به طبیعت منحصربه‌فرد منطقه افزوده و مجموعه‌ای از زیبایی‌ها را برای بازدیدکنندگان ایجاد می‌کنند. این جاذبه‌ها همچنین برای گردشگران علاقه‌مند به طبیعت و مکان‌های خارق‌العاده یک تجربه خاص ارائه می‌کنند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۴
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
هتل نارنج ساری مازندران ساری
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}