متل آریا شیرگاه

استان مازندران، شهرستان سوادکوه، شهر شیرگاه، روستای چای باغ
شروع قیمت از
۱,۶۶۲,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
امکانات اتاق
سیستم گرمایش و سرمایش
لوازم آشپزخانه
اجاق گاز
آشپزخانه
سرویس بهداشتی ایرانی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۱۲۸۲۱۵۲

درباره اقامتگاه

مجتمع اقامتی متل آریا در شیرگاه در فضایی به مساحت یازده هزار مترمربع واقع شده است و دارای 15 واحد اقامتی یکسان در دل جنگل‌های انبوه شمال ایران می‌باشد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

همه واحدهای مجتمع اقامتی متل آریا دارای دو اتاق خواب هستند و هر واحد به طور مجزا امکاناتی از قبیل اتاق‌های دوخواب مستر، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم سرمایشی اسپلیت و سیستم گرمایشی پکیج، رختخواب بهداشتی، آشپزخانه مجهز، دو تخت دو نفره و تلویزیون را داراست.

مجتمع اقامتی متل آریا خدمات دهی خود را به صورت 24 ساعته انجام می‌دهد. در طول اقامت در این مجتمع می‌توانید از رستوران، فروشگاه و کافی‌شاپ این مجموعه استفاده کنید. این امکانات باعث راحتی و آسایش شما در طول اقامتتان در مجتمع اقامتی متل آریا می‌شود.

در رستوران متل آریا، انواع غذاهای محلی و سنتی از قبیل باقلاقاتق، مرغ ترش، ترش تره، مرغ شکم پر، بورانی بادمجان، ته چین، خورشت آلو، ماهی شکم پر، ماهی کباب و قیمه و قرمه سبزی و... طبخ می‌شود که مسافران محترم می‌توانند سفارش دهند و از طعم لذیذ آن‌ها لذت ببرند.

علاوه بر این، متل آریا امکانات و خدمات دیگری نیز ارائه می‌دهد. پرسنل این مجتمع مسلط به زبان انگلیسی است و برای راحتی مسافران در طول اقامت، سیستم گرمایش شوفاژ و سیستم سرمایش کولرگازی در واحدها وجود دارد. همچنین، راهنمای گردشگر، پارکینگ اختصاصی غیر مسقف با ظرفیت 100 خودرو، فروشگاه و کافی‌شاپ نیز در این مجتمع موجود است. این امکانات و خدمات برای راحتی و رضایت مسافران در اقامت در متل آریا فراهم شده‌اند.

جاذبه های گردشگری

منطقه اطراف متل آریا دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است که هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می‌کند. از جمله این جاذبه‌ها می‌توان به پارک جنگلی اندرگلی، دریاچه زمزم، سد سنبل رود، دریاچه گل پل، رودخانه تلار، جنگل و آبشار پلنگ دره، روستای دیدنی بورخانی، آبشار هفتگانه تیرکن، دریاچه شور، پل تاریخی شاپور، روستای لاویج، آبشار آب پری، دشت دریاسر، جنگل دالخانی، جنگل هلی دار، آبشار اوبن، جنگل دو هزار و روستای کلیج خیل شیرگاه اشاره کرد. این جاذبه‌ها با طبیعت زیبا، آبشارهای فرسایشی، رودخانه‌ها، دریاچه‌ها و جنگل‌های بکر خود، فرصتی عالی را برای گردش و تفریح در طبیعت فراهم می‌کنند.

 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}