مجتمع اقامتی ساحلی بهارستان نور

استان مازندران، شهر نور، دریای ۱۲
امکانات و ویژگی ها
دوربین مداربسته
باربیکیو
کپسول آتشنشانی
تهویه مطبوع
آسانسور
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
دمپایی
رخت آویز
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
لوازم آشپزخانه
اجاق گاز
کمد/دراور
آشپزخانه
چای‌ساز
سرویس بهداشتی ایرانی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

مجتمع اقامتی ساحلی بهارستان با امکانات مناسب و واحدهای مسکونی فراوان، به عنوان مقصدی راحت و دلپذیر برای اقامت گردشگران عزیز طراحی شده است. با داشتن 10 واحد اقامتی با متراژ 170 متر مربع، هر واحد از این مجموعه دارای دو خوابه و تخت‌های مناسبی برای هفت مهمان است، اینجا یک جایگاه آرام و خوش‌آب‌وهوا برای استراحت و تفریح به معنای واقعی به شما ارائه می‌دهد. از دیگر ویژگی‌ها، سرویس بهداشتی اختصاصی با حمام و توالت ایرانی و فرنگی برای هر واحد است و همچنین سیستم سرمایش و گرمایش از طریق اسپلیت و شوفاژ ارائه می‌شود. این مجموعه با امکان افزودن تخت‌های اضافی نیز برای تأمین نیازهای مهمانان با توجه به درخواست‌ها آماده است.

امکانات و خدمات اقامتگاه

مجتمع اقامتی ساحلی بهارستان با ارائه امکانات کامل و مناسب، تمام تلاش خود را برای ایجاد تجربه‌ای راحت و لذت‌بخش برای مهمانان می‌کند. در این مجموعه، هر واحد دارای آشپزخانه‌ای کامل با ویژگی‌هایی همچون یخچال، اجاق گاز، ظروف پخت و پز و سینک ظرفشویی می‌باشد. امکانات دیگر از قبیل مبلمان راحتی، تلویزیون، آسانسور برای دسترسی آسان به واحدها، پارکینگ اختصاصی برای ماشین‌های مهمانان، نگهبانی و راهنمایی از جمله خدمات ارائه شده است. علاوه بر این، دو واحد طبقه پنجم این مجتمع با داشتن امکاناتی مانند فوتبال دستی و میز بیلیارد، فرصتی برای تفریح فراهم می‌کنند. در این مجتمع، رستوران مستقیماً وجود ندارد، اما مهمانان می‌توانند از رستوران‌های نزدیک به مجتمع استفاده کرده و غذاهای مورد علاقه‌شان را سفارش دهند.

جاذبه های گردشگری

شهر ساحلی نور با زیبایی‌های طبیعی خیره‌کننده‌اش هر ساله تعداد زیادی مسافر و گردشگر را به خود جذب می‌کند. این منطقه با داشتن جاذبه‌های گردشگری طبیعی بی‌نظیر، فرصتی را برای دیدن و تجربه کردن زیبایی‌های طبیعت ارائه می‌دهد. سواحل دلنشین خزر، پارک جنگلی نور، پارک جنگلی سی سنگان، آبشار آب پری، دریاچه الیمالات، زیبایی روستای سرسبز لاویچ و خیره‌کننده‌ی آبگرم طبیعی، آبشار سواسره، آبشار سی سنگان، پارک جنگلی کشپل، آبشار ونوش، آبشار حرام او و شهر ییلاقی سرسبز چمستان تنها بخشی از دستاوردهای گردشگری این شهر را تشکیل می‌دهند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۴
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}