مجتمع اقامتی فانوس ماسوله

استان گیلان، کیلومتر ۱۴ جاده فومن به ماسوله
شروع قیمت از
۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
صندوق امانات
جاروبرقی
باربیکیو
راهنمای تور
پارکینگ روباز
فضای سبز
آلاچیق
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
رخت آویز
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
لوازم آشپزخانه
اجاق گاز
آشپزخانه
سرویس بهداشتی ایرانی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۱۳۳۴۷۵۳۱۰۴

درباره اقامتگاه

مجتمع اقامتی فانوس ماسوله با مساحتی برابر 3500 مترمربع، شامل 8 سوئیت با امکانات کامل اقامتی و رفاهی است. این مجتمع دارای 4 سوئیت به مساحت 35 مترمربع و 4 سوئیت به مساحت 40 مترمربع است که در کل تا 44 گردشگر را به اقامت پذیرش می‌کند.

تمامی سوئیت‌ها دارای 2 تخت دبل، آشپزخانه با تجهیزات کامل برای آشپزی، یخچال، میز نهارخوری، مبلمان، تلویزیون، سرویس بهداشتی (توالت ایرانی یا فرنگی) و حمام اختصاصی می‌باشند. در سوئیت‌های 35 متری یک نفر اضافه کف خواب و در سوئیت‌های 40 متری دو نفر اضافه کف خواب وجود دارد.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد مجتمع اقامتی فانوس ماسوله، چشم‌اندازهای طبیعی و سبز اطراف آن و موقعیت مشرف به رودخانه است. همچنین مهمانان می‌توانند از آلاچیق‌های سنتی داخل محوطه برای دورهمی‌ها و لذت‌بردن از شب‌های آرام استفاده کنند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

مجتمع اقامتی فانوس ماسوله برای رفاه مسافران گرامی امکانات و خدمات متنوعی را در نظر گرفته است. این امکانات شامل پارکینگ غیرمسقف برای خودروها، خدمات راهنمایی تورهای گردشگری به منظور بازدید از جاذبه‌های دیدنی منطقه، محیطی برای باربیکیو، آلاچیق‌های سنتی برای لذت‌بردن از طبیعت، و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی (شوفاژ و اسپیلیت) می‌شود.

لازم به ذکر است این مجتمع خدمات ارائه و تهیه غذا را ندارد، اما در صورت درخواست و هماهنگی قبلی، پرسنل مجموعه قادر به فراهم‌کردن غذای مورد نظر مسافران از رستوران‌های قراردادی هستند. این امکان به مهمانان اجازه می‌دهد تا با درخواست خود غذای مورد علاقه را انتخاب و از طریق هماهنگی با پرسنل مجتمع اقامتی تهیه کنند.

جاذبه های گردشگری

شهر ماکلوان با فاصله 12 کیلومتری به سمت غرب از شهر فومن و 42 کیلومتری به سمت شمال از مرکز استان گیلان یعنی شهر رشت قرار دارد. این شهر به دلیل دارا بودن طبیعت بکر و سرسبز، آب و هوای خوشایند و مطبوع، به همراه مجاورت با مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری گیلان مانند ماسوله، تبدیل به مقصد مناسبی برای طبیعت‌دوستان و گردشگران عزیز شده است.

از جاذبه‌های دیدنی این منطقه می‌توان به روستای گردشگری ماسوله با فضاهای زیبا و طبیعت خوش‌آب و هوا، آستان مقدس امامزاده سبز قبا (ع) با اهمیت مذهبی، منطقه محافظت شده گشت رودخان با زیبایی‌های طبیعی خاص، غار خون در روستای دیدنی فوشه، قلعه رودخان و آبگرم تیل اشاره کرد. این جاذبه‌ها برای بازدیدکنندگان علاقه‌مند به طبیعت، تاریخ و فرهنگ منطقه ارزشمند و جذاب می‌باشند.

 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۸
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}