مجتمع اقامتی و گردشگری پادینگ اسالم

استان گیلان، شهر اسالم، روستای خاله سرا، جنب برنجکوبی ملیحی، خیابان نبوت
شروع قیمت از
۱,۶۶۷,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
استخر روباز
باربیکیو
کپسول آتشنشانی
راهنمای تور
پارکینگ روباز
فضای سبز
جعبه‌ی کمک های اولیه
تهویه مطبوع
اينترنت (Wifi)
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
بخاری گازی
آشپزخانه
کولر گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۰۱۵۷۲۵۷۰۲

درباره اقامتگاه

این اقامتگاه دارای مجموعه‌ای از ویلاها و سوئیت‌ها با تنوع ظرفیت است. این مجموعه شامل 3 ویلا با 2 اتاق خواب و ظرفیت 12 نفر (2 تخت دبل و سرویس کف خواب در سالن برای 8 نفر)، 3 ویلا با 1 اتاق خواب و ظرفیت 10 نفر (یک تخت دبل در اتاق و 8 سرویس کف خواب در سالن)، و یک ویلا با 3 اتاق خواب و ظرفیت 14 نفر (یک تخت دبل در هر اتاق و 8 سرویس کف خواب در سالن)، همچنین 3 سوئیت با ظرفیت 8 نفر (یک تخت دبل و 6 سرویس کف خواب) می‌باشد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

تمامی واحدهای این اقامتگاه دارای امکاناتی مانند میز ناهارخوری، یخچال، تراس، توالت فرنگی اختصاصی، حمام، سیستم سرمایشی کولر گازی و سیستم گرمایشی بخاری گازی نیز می‌باشند. این تجهیزات و امکانات به مهمانان اقامتی راحت و خاص را در این اقامتگاه ارائه می‌دهند.

در این اقامتگاه بوم گردی، یک رستوران در فضای باز وجود دارد که به مهمانان این امکان را می‌دهد تا انواع غذاهای محلی شمالی و همچنین فست‌فود را سفارش دهند. همچنین، یک آشپزخانه مرکزی نیز در دسترس مسافران برای استفاده در صورت نیاز قرار دارد.

پارکینگ غیر مسقف، راهنمای محلی با آشنایی به زبان انگلیسی، پرسنل مجرب و اینترنت رایگان از جمله سایر امکانات و خدماتی هستند که در این خانه بومی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. علاوه بر این، اقامتگاه برنامه‌های متنوعی نیز برای تفریح مسافران در نظر گرفته است، از جمله آفرود، کوهنوردی، جنگل‌نوردی، طبیعت‌گردی و سایر فعالیت‌ها که در صورت تمایل و با هزینه اضافه قابل انجام است.

جاذبه های گردشگری

جاده 70 کیلومتری اسالم به خلخال به عنوان یکی از معروف‌ترین و زیباترین جاده‌های ایران شناخته می‌شود. در اطراف شهرستان تالش نیز انواع جاذبه‌های گردشگری جذاب وجود دارد. ساحل و پارک جنگلی گیسوم، منزل جلال‌ال‌احمد، گردنه الماس، رودخانه کرگانرود، پارک ملی هیرکان و سایر مکان‌های دیدنی از جمله جاذبه‌هایی هستند که در اطراف شهرستان تالش می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۴
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}