مجتمع بوم گردی و گردشگری یونا رضوانشهر

استان گیلان، شهرستان رضوانشهر، اول اتوبان پونل به تالش، روبه روی جنگل شفارود، روستای پلنگ پاره
شروع قیمت از
۷۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
پذیرش ۲۴ ساعته
باربیکیو
کپسول آتشنشانی
حمام عمومی
راهنمای تور
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
فضای سبز
جعبه‌ی کمک های اولیه
آلاچیق
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
اينترنت (Wifi)
نمازخانه
کافی شاپ
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
آب رایگان
صبحانه
رخت آویز
اقلام بهداشتی
لوازم آشپزخانه
میز غذاخوری
رادیاتور
کمد/دراور
آشپزخانه
کولر گازی
چای‌ساز
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۳۸۳۶۸۹۵

درباره اقامتگاه

مجتمع بوم‌گردی و گردشگری یونا که در سال 1399 با هدف استقبال از گردشگران داخلی و خارجی و فعالیت در حوزه بوم‌گردی شروع به کار کرد، شامل یک خانه دو طبقه با 6 اتاق است. این خانه دارای دو اتاق 10 نفره معمولی و یک اتاق 10 نفره VIP در طبقه بالا و سه اتاق 10 نفره معمولی در طبقه همکف می‌باشد. با این ظرفیت، مجموعاً تا 60 گردشگر می‌توانند در این مجتمع اقامت داشته باشند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

تمامی اتاق‌های اقامتگاه بوم‌گردی و گردشگری یونا دارای امکاناتی نظیر تخت دبل، تلویزیون، یخچال، کمد لباس، سیستم گرمایشی و سرمایشی (شوفاژ، کولر گازی و اسپلیت) می‌باشند. اتاق VIP طبقه بالا همچنین دارای سرویس بهداشتی (توالت ایرانی و فرنگی) و حمام اختصاصی می‌باشد، اما مهمانان سایر اتاق‌ها می‌بایست از سرویس بهداشتی (توالت ایرانی و فرنگی) و حمام مشترک در هر طبقه استفاده نمایند. همچنین در هر طبقه، تراسی بزرگ دور از سوئیت‌ها وجود دارد که در فصول گرم سال می‌تواند برای استراحت و خواب در فضای باز مورد استفاده قرار گیرد.

مجموعه تفریحی و اقامتی یونا از امکانات و خدمات متنوعی برای راحتی مهمانان ارائه می‌دهد. این امکانات شامل پارکینگ غیرمسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای محلی برای تورهای گردشگری، اینترنت و وای‌فای رایگان، دو آلاچیق در محوطه، وسایل ورزشی و بازی‌های مختلف می‌شود. همچنین رستوران این مجموعه غذاهای سنتی و محلی را ارائه می‌دهد، به عنوان مثال میرزا قاسمی، باقالاقاتق، باقالا خورشت، مرغ شکم‌پر، انواع جوجه محلی، قیمه بادمجان و ... که مهمانان می‌توانند با توجه به تمایل و هماهنگی قبلی با پرسنل از آن‌ها سفارش دهند.

جاذبه های گردشگری

روستای پلنگ پاره با آب و هوای مطلوب و طبیعت بکرش، در فاصله 5 کیلومتری از رضوانشهر و 70 کیلومتری مرکز استان گیلان واقع شده است. این جاذبه زیبا به خاطر جاذبه‌های تاریخی و طبیعی متنوعش مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. پل تاریخی شفارورد، مسجد اسپیه مزگت، پارک جنگلی گیسوم، ساحل و تالاب بین‌المللی انزلی، ییلاقات ماسال، قلعه رودخان و روستای منحصر به‌فرد و پلکانی ماسوله از جمله دیدنی‌های اطراف این روستا هستند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۵
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}