مجتمع توریستی و اقامتی آبادگران گلوگاه

استان مازندران، شهرستان گلوگاه، انتهای جاده دریا
شروع قیمت از
۴,۳۵۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
باربیکیو
تهویه مطبوع
پارکینگ
کافی شاپ
امکانات اتاق
اتو
بخاری گازی
میز
رخت آویز
لوازم آشپزخانه
اجاق گاز
کمد/دراور
آشپزخانه
کولر گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
سشوار
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۱۱۳۴۶۶۶۰۳۵

درباره اقامتگاه

مجتمع تفریحی آبادگران با مساحت کلی 100 هکتار، در حال حاضر به متراژ 750 مترمربع به بهره‌برداری رسیده است. این مجموعه شامل 30 ویلا مدرن و جداگانه می‌باشد که در مجموع تا 184 گردشگر را می‌پذیرد. از این تعداد، 12 ویلا با مساحت 200 مترمربع و دو اتاق خواب، با ظرفیت حداکثر 8 مهمان، 8 ویلا دیگر با مساحت 170 مترمربع و دو اتاق خواب، با امکان پذیرش حداکثر 6 نفر و 10 ویلا دیگر که شامل پنج ویلا با مساحت 110 مترمربع و دو اتاق خواب و 5 ویلا با مساحت 110 مترمربع و یک اتاق خواب می‌باشند، هر یک از این ویلاها با ظرفیت نهایی 4 نفر را در خود جای داده‌اند.

 

همچنین، تمام ویلاها دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، همچنین حمام اختصاصی می‌باشند. سیستم سرمایش و گرمایش این مجموعه از اسپلیت‌های هواساز و بخاری گازی تشکیل شده است.

امکانات و خدمات اقامتگاه

مجتمع توریستی و اقامتی آبادگران با هدف ارتقاء رفاه حال مهمانان و گردشگران، امکانات و خدماتی از جمله پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای گردشگر، فضای باربیکیو، کافی‌شاپ و پارکینگ اختصاصی و مسقف برای هر ویلا فراهم کرده است. 

 

مهمانان این مجموعه با انجام هماهنگی قبلی با پرسنل، قادر به سفارش غذاهای محلی منطقه مانند کشک و بادمجان، میرزا قاسمی، اکبرجوجه و انواع کباب‌ها می‌باشند. این غذاها را می‌توانند در داخل اقامتگاه سفارش داده و از طعم لذیذ آن‌ها لذت ببرند.

جاذبه های گردشگری

ییلاق‌های نمکدره و لیماکده، آبشار سیاسرت، جنگل دالخانی، قلعه مارکو، بوستان جنگلی صفارود و آبشار جواهرده از جمله جاذبه‌های خیره‌کننده و شناخته‌شده این منطقه هستند که گردشگران و طبیعت‌دوستان زیادی را به خود جذب کرده‌اند. این مکان‌ها با زیبایی‌های خاص و مناظر طبیعی بی‌نظیر خود، باعث شور و شوق مسافران و علاقه‌مندان به طبیعت شده‌اند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}