مجموعه اقامتی بام کوتنا مازندران

استان مازندران، شهر قائم شهر، خیابان ساری چشمه، روستای کوتنا، کوهساران شمالی ۲۳
شروع قیمت از
۴۵۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
دوربین مداربسته
باربیکیو
کپسول آتشنشانی
راهنمای تور
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
فضای سبز
سالن ورزشی
جعبه‌ی کمک های اولیه
آلاچیق
تهویه مطبوع
پارکینگ
اينترنت (Wifi)
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
بخاری گازی
آشپزخانه
کولر گازی
سیستم تهویه هوا
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۹۲۳۴۱۱۳

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بکر و دیدنی بام کوتنا در قائم‌شهر واقع شده است و با وجود 10 واحد اقامتی، رستوران، آشپزخانه مشترک و امکانات رفاهی کامل، سالانه مهمانان و گردشگران زیادی را پذیرایی می‌کند.

این اقامتگاه دارای یک محوطه بزرگ است که در آن 10 سوئیت چوبی به وسیله‌ی کف خواب طراحی شده‌اند. هر واحد دارای مساحتی حدود 18 متر مربع بوده و ظرفیت 3 نفر را دارا می‌باشد. به طور کلی، ظرفیت کلی اقامتگاه برای 40 نفر است.

اقامتگاه بام کوتنا با طراحی چوبی خاص و طبیعی، امکانات راحتی را برای مهمانان فراهم کرده است. همچنین، رستوران و آشپزخانه مشترک اقامتگاه به مهمانان امکان سفارش غذا و تهیه وعده‌های خود را می‌دهد.

در کنار اقامت در این اقامتگاه زیبا، شما می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری منطقه قائم‌شهر و استان مازندران بهره‌برداری کنید و از تجربه‌ی لذت بخشی در این محیط طبیعی برخوردار شوید.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بام کوتنا در قائم‌شهر با ارائه امکانات و خدمات کامل به مهمانان خود خدماتی را فراهم می‌کند.

تمامی واحدهای اقامتی در این اقامتگاه دارای سرویس کفخواب با بالشت و پتو می‌باشند. همچنین سرویس بهداشتی اختصاصی هر واحد شامل توالت فرنگی و حمام است. در واحدها نیز سیستم گرمایشی با بخاری گازی و سیستم سرمایشی اسپلیت نصب شده است. همچنین، در داخل محوطه اقامتگاه، یک سرویس بهداشتی اشتراکی با توالت ایرانی نیز برای راحتی مسافران قرار داده شده است.

اقامتگاه بام کوتنا امکان استفاده از آشپزخانه مرکزی را برای مهمانان فراهم کرده است، که در آن می‌توانند انواع غذاهای محلی و ایرانی را سفارش دهند. همچنین، در صورت نیاز، مسافران می‌توانند از آشپزخانه مرکزی برای تهیه وعده‌های خود استفاده کنند. 

به علاوه، اقامتگاه بام کوتنا امکاناتی مانند باشگاه ورزشی و باشگاه سوارکاری را در فاصله پنج دقیقه از اقامتگاه فراهم کرده است. مهمانان عزیز می‌توانند با پرداخت هزینه جداگانه از این امکانات استفاده کنند. همچنین، فضای نشیمن، استخر نمایشی، حوض، آلاچیق، پارکینگ غیر مسقف، راهنمای محلی و پرسنل مسلط به زبان انگلیسی نیز جزو امکانات اقامتگاه بام کوتنا می‌باشند.

جاذبه های گردشگری

دریاچه گل پل یکی از جاذبه‌های طبیعی بسیار زیبا و دیدنی قائم‌شهر است. این دریاچه در جنوب شرقی قائم‌شهر واقع شده و پس از روستای برنجستانک و سد خاکی زمزم قرار دارد. دریاچه گل پل دارای دو حوضچه مجزا است که آب شیرین آن باعث زندگی انواع پرندگان و ماهیان در این منطقه زیبا شده است.

منظره‌های جنگلی استثنایی و سرسبز در اطراف دریاچه گل پل، این منطقه را به یک مقصد جذاب برای طبیعت‌گردانان تبدیل کرده است. بازدید از این دریاچه فرصتی عالی برای لذت بردن از طبیعت، عکاسی طبیعت و پیاده‌روی در محیطی آرام و آرامش‌بخش است. همچنین، ممکن است در آبهای دریاچه فعالیت‌هایی مانند قایق‌رانی و ماهیگیری نیز انجام شود.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}