مجموعه توریستی کلبه درختی گلوگاه

استان مازندران، شهرستان گلوگاه، ابتدای جاده جنگل، ۲۰ متر بعد از اداره منابع طبیعی، خیابان کلبه درختی
شروع قیمت از
۶۶۷,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
فضای سبز
تهویه مطبوع
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
بخاری نفتی
پنکه
آشپزخانه
کولر گازی
یخچال
سیستم تهویه هوا
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۳۵۲۲۱۴۳

درباره اقامتگاه

مجموعه گردشگری کلبه درختی یک مزرعه توریستی فراگیر با مساحتی بالغ بر 2000 متر مربع است که در آن 11 کلبه منحصر به فرد و متنوع وجود دارد. از این تعداد کلبه‌ها، 3 واحد برای اقامت شبانه به روی مهمانان گرامی باز شده‌اند، که با ظرفیتی برابر با 20 نفر، امکان اقامت را در آنها فراهم می‌سازند. این کلبه‌های اقامتی به عنوان جزئی از تجربه شما در محیطی طبیعی و زیبا طراحی و تجهیز شده‌اند.

 

سرویس بهداشتی کلبه‌ها به صورت اشتراکی طراحی شده است و از دو توالت ایرانی برخوردار می‌باشد. همچنین، مهمانان می‌توانند از سیستم‌های گرمایش و سرمایش موجود در کلبه‌ها بهره‌برداری کنند. سیستم گرمایش از بخاری نفتی، چراغ گازی و شومینه چوبی تشکیل شده است تا در تمام فصول سال اقامتی دلپذیر را برای مهمانان ایجاد کند. همچنین، سیستم سرمایش از کولر گازی و پنکه استفاده می‌کند تا در روزهای گرم تابستان نیز محیط را خنک نگه دارد.

 

امکانات و خدمات اقامتگاه

مجموعه گردشگری کلبه درختی با مزیت‌های منحصربه‌فرد و امکانات گوناگون، یک مقصد جذاب برای طبیعت‌گردی و استراحت به‌شمار می‌آید. این مجموعه با ۱۱ کلبه زیبا، از جمله ۳ کلبه برای اقامت شبانه، به مهمانان فرصتی عالی برای تجربه‌ی زندگی روستایی و نزدیکی به محیط کشاورزی و دامپروری می‌دهد. از مزایای این مجموعه می‌توان به امکان ماهیگیری در برکه مجموعه، پل معلق برای تجربه هیجانی، و آشپزخانه مشترک برای سفارش غذاهای محلی اشاره کرد. علاوه بر این، واقعیت مجموعه در مجاورت جنگل و امکان پیاده‌روی به جنگل‌های گلوگاه، برای علاقه‌مندان به تجربه طبیعتی فراوان ارائه می‌کند.

 

با ارائه امکاناتی همچون مزرعه کشاورزی، دامپروری و امکانات تفریحی متنوع، مجموعه کلبه درختی به مهمانان فرصتی مناسب برای تفریح و استراحت در آغوش طبیعت فراهم می‌کند. با اقامت در این مجموعه، شما نه تنها می‌توانید از امکانات داخلی کلبه‌های خاص لذت ببرید، بلکه به تجربه‌ی تعامل با حیوانات مزرعه‌ای بپردازید و در کنار آب برکه، لحظات آرامی را با ماهیگیری سپری کنید. همچنین، با استفاده از پل معلق می‌توانید احساس هیجان و جذابیت طبیعت را تجربه کنید و از آشپزخانه مشترک برای سفارش غذاهای محلی لذت ببرید. این مجموعه با ترکیبی از امکانات و چشم‌اندازهای زیبا، یک مقصد ایده‌آل برای تجربه‌ی زندگی روستایی و طبیعت‌گردی می‌باشد.

جاذبه های گردشگری

منطقه گلوگاه با دسترسی به تپه تاریخی گراودین، توسکا چشمه، روستای آغوز دره، و روستای تاریخی نیالا، به علاقمندان به بازدید از جاذبه‌های تاریخی و طبیعتی فرصتی یکتا برای کاوش و استراحت ارائه می‌دهد. این منطقه با دارا بودن جاده قدیمی سنگ‌فرش و آبشار اسپه او، تجربه‌ی سفری خاص و شگفت‌انگیز را در میان جنگل‌های زیبای خود به گردشگران ارائه می‌کند. همچنین، حضور غار باستانی هوتو و قبرستان تاریخی هزار ساله سپیدچاه، فرصتی منحصربه‌فرد برای آشنایی با ارث تاریخی و فرهنگی این منطقه فراهم می‌آورد.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۲
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}