هتل آبادگران کیش

۳ ستاره
استان هرمزگان، جزیره کیش، خیابان پروین اعتصامی
امکانات و ویژگی ها
پارکینگ
تاکسی سرویس
اعلام حریق
خدمات خشکشویی
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
سرویس بهداشتی ایرانی
سرویس روزانه اتاق
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
سشوار
تلویزیون
تلفن
صندوق امانات
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره هتل

هتل آبادگران کیش یکی از هتل های بسیار محبوب و معروف در جزیره کیش است که در منطقه ای با امکانات بسیار خوب و برخورداری از محیطی زیبا و دنج قرار گرفته است. این هتل دارای چندین ساختمان با ظاهری زیبا و مدرن است که در محیطی سبز و آرام قرار گرفته‌اند و از امکانات و خدمات بسیار خوبی برای مسافران خود برخوردار است.

امکانات و خدمات هتل

در هتل آبادگران کیش، امکانات رفاهی و تفریحی بسیار خوبی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به استخر سرپوشیده، استخر روباز، سالن فیتنس، سالن ماساژ، رستوران‌های با منوی بین‌المللی و ایرانی، کافی شاپ، سالن کنفرانس و جلسات، وای فای رایگان و پارکینگ اشاره کرد. همچنین این هتل برای راحتی مسافران، خدمات ترانسفر رایگان از فرودگاه را نیز ارائه می‌دهد.

جاذبه های گردشگری

با توجه به موقعیت مکانی این هتل، مسافران به راحتی می‌توانند به برخی از مهم‌ترین اماکن دیدنی جزیره کیش مثل مجموعه ی نوروزی، بازار تره بار، مرکز خرید و بازار کیش، حدائق اکوتوریسم کیش، ایستگاه قدیمی تلفن، و... دسترسی داشته باشند. همچنین این هتل در مسیر اصلی جزیره و در فاصله کمتر از 10 دقیقه با خودرو از فرودگاه و فاصله 5 دقیقه با خودرو از فرماندهی نیروی انتظامی قرار دارد. به همین دلیل، برای گردشگرانی که به دنبال اقامتی با امکانات کامل و دسترسی آسان به اماکن دیدنی هستند بسیار مناسب است.

دیدنی جزیره هستند، هتل آبادگران کیش یکی از بهترین گزینه‌های اقامتی می‌باشد. همچنین این هتل در فاصله کمی از سواحل زیبای جزیره قرار گرفته است که می‌توان به سواحل نیایش، هنگام، مرجان، شهرک سعدی، همزمان و ... اشاره کرد.

در کل هتل آبادگران کیش با موقعیتی بسیار مناسب، امکانات و خدماتی کامل و با کیفیت، و دسترسی آسان به اماکن دیدنی، یکی از بهترین هتل های جزیره کیش است که برای مسافرانی که به دنبال اقامتی راحت و با کیفیت در جزیره هستند، پیشنهاد می‌شود.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۴
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به جزایر قشم، هرمز و هنگام
برنامه سفر 3 روزه به بندرعباس و بندر لنگه
برنامه سفر 4 روزه به کیش
هتل های مرتبط
هتل ویدا کیش هرمزگان کیش
هتل امیرکبیر کیش هرمزگان کیش
هتل رُیان قائم کیش هرمزگان کیش
هتل آرامیس کیش هرمزگان کیش
هتل ترنج کیش هرمزگان کیش
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}